اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه گیلان‌غرب:

یادگاران دفاع مقدس به‌ شکل مطلوب تکریم شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گیلان‌غرب با اشاره به اینکه یادگاران دفاع مقدس باید به‌ شکل مطلوب تکریم شوند، گفت: دغدغه خدمت به آنها نباید فراموش شود.

یادگاران دفاع مقدس به‌ شکل مطلوب تکریم شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه سرهنگ علی‌شیر پرنور در حاشیه دیدار با یادگاران دوران جهاد و شهادت در گیلان‌غرب اظهار داشت: یادگاران دوران دفاع مقدس همسنگران شهدا و یاران جانبازان دیروز و قهرمانان امروز هستند.

فرمانده سپاه ناحیه گیلان‌غرب افزود: مجموعه سپاه و سایر دستگاه‌ها باید به یادگاران دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده و آن چیزی که در شأن و جایگاه این عزیزان است، ارائه دهند و دغدغه خدمت به یادگاران دوران دفاع مقدس نباید فراموش شود و همیشه باید در این زمینه اقدام شود.

وی تاکید کرد: یادگاران دفاع مقدس باید به‌ شکل مطلوب تکریم شوند؛ برخی از این عزیزان با ناراحتی و کسالت‌هایی مواجه‌اند و در زمینه تهیه دارو، فراهم کردن امکانات درمانی و ... با مشکلاتی روبرو هستند لذا انتظار می‌رود به‌ پاس قدردانی از فداکاری‌ و جان‌فشانی آنها در طول هشت سال جنگ تحمیلی، در راستای التیام دردهایشان گام‌هایی مثبت برداشته شود. 

انتهای پیام/2700/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول