اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی غرب کشور:

نیازمند ترویج تفکرات ایثارگری در بین نسل جوان هستیم

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه شهید کاظمی غرب کشور انقلاب اسلامی را مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دانست و گفت: امروز بیش از هر زمان نیازمند ترویج تفکرات ایثارگری در بین نسل جوان هستیم.

نیازمند ترویج تفکرات ایثارگری در بین نسل جوان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مهدی ظفری صبح امروز در مراسم تجلیل از پاسداران بازنشسته نهاوند اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند خلف حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی است که توانسته در مأموریت‌های محوله به خوبی بدرخشد.

وی پاسداران بازنشسته را گنجینه‌های ارزشمند حلقه‌های معرفتی و اجتماعی دانست و ادامه داد: این افراد نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت‌‌طلبی در بین دیگر پرسنل سپاه، بسیجیان و سایر جوانان جامعه دارند.

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی غرب کشور بهره‌گیری از تجربیات سازنده بازنشستگان توسط جوانان را مهم ارزیابی کرد و گفت: از آن جایی که سپاه نهادی معنوی، فرهنگی، اجتماعی و عقیدتی است بنابراین بازنشستگی در بین سپاهیان معنی و مفهومی ندارد.

وی انقلاب اسلامی را مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دانست و ادامه داد: امروز بیش از هر زمان نیازمند ترویج تفکرات ایثارگری در بین نسل جوان هستیم.

ظفری به تلاش شبانه‌روزی دشمن برای دور کردن جوانان از هویت دینی و ملی خویش اشاره کرد و ابراز داشت: در هیچ یک از ادیان الهی دین و آیین مناسبی مانند دین مبین اسلام وجود ندارد پس باید ابعاد و زوایای مختلف آن برای جهانیان شناسانده شود.

وی در پایان سخنانش با اشاره به تحریکات اخیر رژیم صهیونیستی در حملات وحشیانه به غزه گفت: امروز بشریت باید یک‌صدا و یکدل این تجاوزات را محکوم کرده و در دفاع از مظلومان به پاخیزند.

انتهای پیام/89016/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول