اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهره‌غلامی:

ایثار قم به عنوان قهرمان صعود می‌کند / نیازمند حمایت هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم از تلاش این تیم برای صعود به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به عنوان قهرمان گروه نخست خبر داد.

ایثار قم به عنوان قهرمان صعود می‌کند / نیازمند حمایت هستیم

جواد شهره‌غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با تمجید از عملکرد تیمش در دیدارهای مرحله سوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور تصریح کرد: در واقع به دنبال این هستیم که امسال قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ‌شویم.

وی ادامه داد: بعد از نتایج خوبی که در مراحل اول و دوم مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کسب کردیم در مرحله سوم به دنبال شکست تمام حریفان بودیم که خوشبختانه با عبور از سد تیم هیئت خوزستان این مهم محقق شد.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم بیان داشت: در فصل جاری مسابقات لیگ برتر تمام تلاش مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم این است که با مجموعه‌ای از بهترین‌های بسکتبالیست‌ جانباز و معلول بومی و چند بازیکن جدید، یکی از مدعیان قهرمانی مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور باشیم.

وی در ادامه به بازی خوب شاگردانش در مصاف با تیم‌های هیئت خوزستان و شهرداری رینه آمل اشاره کرد و افزود: رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور امسال در حالی برگزار می‌شود که ایثار قم تا پایان به عنوان تیمی مدعی برابر حریفان به میدان خواهد رفت.

شهره‌غلامی ادامه داد: از حمایت‌های مسئولان ورزش استان قم بی‌نیاز نیستیم زیرا مسیری که ما انتخاب کرده‌ایم خدمت به قشر جانباز و معلول جامعه است و امیدواریم در این راستا مورد حمایت مسئولان استان قم نیز واقع شویم و امسال افتخاری ارزشمند برای ورزش قم کسب کنیم.

وی اضافه کرد: در صورت حمایت از سوی مسئولان با تیمی قوی و منسجمی که به منظور حضور در مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور آماده کرده‌ایم می‌توانیم نخستین قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را برای ورزش قم به ارمغان بیاوریم.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تصریح کرد: عملکرد بازیکنان ما در مرحله سوم مقدماتی لیگ این فصل بسیار خیره‌کننده بود و همین روند را در مرحله چهارم که به میزبانی تیم هیئت خوزستان به انجام می‌رسد ادامه خواهیم داد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قهرمانی باشگاه‌های کشور شویم.

انتهای پیام/78002/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول