اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سابق بسیج دانشجویی کرمان:

کادرسازی از مهمترین کارهای انجام شده در ناحیه بسیج دانشجویی بود

خبرگزاری فارس: مسئول سابق بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: کادرسازی یکی از مهمترین کارهای انجام شده در ناحیه بسیج دانشجویی بود که موجب تربیت نیروهای هم‌تراز شده است.

کادرسازی از مهمترین کارهای انجام شده در ناحیه بسیج دانشجویی بود

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدعلی خدادادپور پیش ‌از ‌ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول ناحیه بسیج ‌دانشجویی استان کرمان اظهار داشت: بسیج ‌دانشجویی استان کرمان بحث خودسازی را به اقتضای مخاطبان در همه زمینه‌ها رعایت کرده است.

خدادادپور با‌ اشاره به مبنا قرار‌دادن چهار اصل توکل، توسل، تلاش و تعامل در حیطه کاری خود گفت: با توجه به تعامل خوبی که با دانشگاه‌ها و مسئولان کشوری داشته‌ایم، استان کرمان عنوان تعامل‌گونه را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی 31 سال خدمت در سپاه را بهترین دوران عمر خود دانست و تصریح کرد: شیرین‌ترین زمان خدمت را در جبهه‌های دفاع ‌مقدس، دانشگاه و حوزه علمیه گذرانده‌ام و در محضر بزرگان و علما شاگردی کرده‌ام.

خدادادپور با اشاره به سخت‌ترین دوران خدمتش طی دوره حاکمیت اصلاح‌طلبان افزود: موسوی‌لاری وزیر‌ وقت کشور به دلیل فعالیت‌هایی که داشته‌ام، شاکی خصوصی من بوده است که با درایت، دلسوزی و روشنفکری مسئولان نظام این بحث رفع شد.

مسئول سابق ناحیه بسیج‌دانشجویی استان کرمان خاطرنشان کرد: کادرسازی یکی از مهمترین کارهای انجام شده در ناحیه بسیج دانشجویی بود که موجب تربیت نیروهای هم‌تراز شده است و هیچ عاقلی در بسیج خدمت نمی‌کند، برای خدمت در بسیج باید عاشق بود.

خدادادپور تاکید کرد: در بسیج دانشجویی تودیع نداریم و آن چه انجام می‌گیرد، معارفه سربازان اسلام است.

انتهای پیام/80028/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول