اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار خراسان‌رضوی

فرماندار جدید سرخس معارفه شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌رضوی مراسم تودیع و معارفه فرماندار سرخس برگزار شد.

فرماندار جدید سرخس معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمد غفاری در مراسم معارفه فرماندار جدید سرخس، اخلال در نظام اقتصادی کشور را راهبرد دشمن برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: نوسانات ارز، طلا و مایحتاج عمومی در همین راستا از سوی دشمنان طرح‌ریزی و توسط عده‌ای سود جو در داخل اجرا می‌شود.

وی خواستار اهتمام دستگاه‌های ناظر و قوه قضائیه در برخورد با برهم زنندگان نظم بازار شد و تاکید کرد: محتکران و سود جویان باید بدانند که در صورت اثبات جرمشان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به دادگاه انقلاب اسلامی معرفی خواهند شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌رضوی از تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان راه غلبه بر سیاست‌های خصمانه استکبار علیه نظام و ملت ایران یاد و اظهار کرد: شناسایی و برخورد قاطع با دست‌های آلوده فعال در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی؛ صرفه جویی، مبارزه با رانت‌خواری و حمایت از تولید داخلی گام‌های اساسی برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی است.

غفاری گفت: سوء استفاده از مسئولیت و موقعیت برای ثروت‌ اندوزی و دست‌اندازی به بیت‌المال در شرایط کنونی کشور  و اوضاع اقتصادی مردم با هیچ منطقی سازگار نیست.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌رضوی با تقدیر از تلاش‌های علیرضا بوستانی، فرماندار سابق سرخس و معرفی علی محمد دوست فرماندار جدید، اظهار داشت: اخلاق مداری، التزام به ولایت فقیه و وحدت از سوی فرمانداران تمام شهرستان‌ها به ویژه شهرستان تلفیقی سرخس ضروری است.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول