اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین صورت گرفت

مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی الوند

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی الوند با حضور معاون امنیتی سیاسی استاندار قزوین در سالن اجتماعات فرمانداری البرز صورت گرفت و محمدتقی صفری به عنوان بخشدار جدید منصوب شد.

مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی الوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی الوند پیش از ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل سیاسی استانداری قزوین در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان البرز برگزار شد.

طی حکمی از سوی مصطفی محمد نجار وزیر کشور، محمد تقی صفری به عنوان بخشدار مرکزی الوند منصوب شد.

در متن این حکم ضمن تقدیر از زحمات سیدعبدالله موسوی بخشدار سابق الوند خطاب به صفری بخشدار جدید الوند آمده است: امید است با اتکا به خداوند متعال و تلاش در چارچوب قوانین، این مسئولیت مهم فرصتی برای خدمتگزاری شما به نظام و مردم ایران باشد.

غلامرضا حسن‌پور فرماندار شهرستان البرز در این جلسه ضمن تقدیر از حضور همه اعضای شورای ادارات شهرستان البرز و تبریک به مناسبت ایام مبارک عید قربان و عید غدیر و گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و روز 13 آبان اظهار کرد: امید است برنامه‌های مفید و اقدامات مناسبی در راستای مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان البرز صورت گیرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار سابق الوند عنوان کرد: آقای سید عبدالله موسوی بخشدار سابق الوند زحمات و خدمات فراوانی را در طی چند سال در شهرستان البرز انجام داده‌اند که آرزوی توفیق ایشان را در سمت فرمانداری شهرستان آوج دارم.

فرماندار شهرستان البرز با اشاره به ویژگی‌های بخشدار معرفی شده ابراز کرد: محمدتقی صفری جوانی مؤمن، متعهد و با انگیزه است که با مسائل شهرستان البرز آشنایی دارد.

مسئولان توان خویش را در همکاری و حمایت از بخشداری به‌ کار بندند

وی والاترین هدف در مسئولیت‌ها را رضای الهی دانست و تصریح کرد: باید با تلاش و همکاری میان مسئولان شهرستان، امور و وظایف خود را در راستای جلب رضایت خداوند انجام دهیم.

فرماندار شهرستان البرز با بیان اینکه تراکم جمعیت در شهرستان البرز مشکلاتی را فراهم آورده است، بیان کرد: امید است بتوانیم با بصیرت لازم سیاست‌ها و منویات مقام معظم رهبری را دنبال کنیم.

در این جلسه سه معارفه دیگر از مسئولان شهرستان البرز نیز صورت گرفت.

علی فلاح اکبری به عنوان رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان البرز معرفی شد که پیش از این مسئولیت این ستاد با حجت‌الاسلام حمید شهسواری بود.

احمد اصغری نیز با توجه به پایان یافتن سنوات خدمت و فرا رسیدن موعد بازنشستگی مسئول پیشین به عنوان رئیس میراث فرهنگی شهرستان البرز منصوب شد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران برای نخستین بار در شهرستان البرز استقرار یافت و محمد طاهرخانی به عنوان نخستین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز منصوب شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول