اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد:

صدای ظلم‌ستیزی دانشگاه و حوزه خاموش‌شدنی نیست

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه یاسوج با اشاره به آشکار بودن تقابل حق و باطل در همه عرصه‌ها گفت:‌ صدا و فریاد ظلم‌ستیزی دانشگاه و حوزه خاموش‌شدنی نیست.

صدای ظلم‌ستیزی دانشگاه و حوزه خاموش‌شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام حافظ ثابت پیش از ظهر امروز در جمع چند تن از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:‌ همه کارها و توصیه‌هایی که ما به مردم می‌کنیم باید ابتدا در خودمان نهادینه شود تا در جامعه و میان مردم اثرگذاری داشته باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه یاسوج افزود:‌ اگر در طول تاریخ سر پیامبر و امامی بریده می‌شود و اگر 13 آبانی خلق می‌شود، همه آن برای این است که دشمنان اسلام و ایران نمی‌خواهند عزت ما را ببینند.

ثابت ادامه داد: راه در مسیر مستقیم ماندن را باید فرا بگیریم راهی که چیزی جز ولایت‌‌پذیری نیست.

این مسئول دانشگاهی، ولایت فقیه را رمز پیروز شدن در همه جبهه‌ها خواند و دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد را در مسیر ولایت توصیف کرد.

وی با اشاره به اهمیت ترویج مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی از سوی هر فرد ایرانی گفت:‌ باید به گونه‌ای رفتار کنیم که بر دامنه بیشتری از افراد اثرگذاری داشته باشیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه یاسوج با انتقاد از برخی رفتارهای مدیریتی ادامه داد: چگونه می‌شود ما انتظار تأثیرگذاری در جامعه را داشته باشیم ولی من مدیر قادر به کنترل خانواده و بچه خود نباشم؟

وی ابراز داشت: نشان دادن راه و چاه و کنترل خانواده برای ماندن در مسیر انقلاب و اسلام از سوی یک مدیر، باید کاری معمول باشد زیرا در غیر اینصورت نباید انتظار همراهی دیگر سازمان‌ها و افراد را داشته باشیم. 

* راه دانشجو و روحانیون ادامه دارد

با تأکید بر اینکه صدای دانشجو و راه دانشجو خاموش‌شدنی نیست، افزود: همواره عده‌ای تلاش کردند که دانشگاه و حوزه از هم فاصله بگیرند ولی به لطف خدا این تلاش دشمن تاکنون ناکام مانده است.

وی زاویه‌دار شدن دانشگاه و حوزه را خواست دشمن خواند و گفت: راه دانشگاهیان و حوزوی‌ها همچنان ادامه دارد و این دو قشر همواره در مقابل ظلم و استبداد قد علم کردند و تسلیم نشدند.

ثابت در بخش دیگری از صحبت‌هایش، خیمه‌های عزای امام حسین (ع) را موجب انگیزه و معرفت برای شیعیان دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ عاشورا، ظلم‌ستیزی را در مسلمانان زنده نگه داشته است.

این استاد دانشگاه در حوزه معارف رسالت دانشگاهیان و حوزویان و همه مدیران که یا از دانشگاه و یا از حوزه تغذیه شدند را در برهه کنونی سنگین و حساس خواند و خاطرنشان کرد: تقابل حق و باطل در همه عرصه‌ها از سیاسی گرفته تا فرهنگی و اجتماعی، تقابلی آشکار است که اگر آگاه و هوشیار نباشیم ضربات اساسی می‌خوریم.

انتهای پیام/82005/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول