اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

برنامه‌های حوزه جوانان باید با امید و نشاط برگزار شوند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: برنامه‌های حوزه جوانان باید با حفظ فضای امید و نشاط برگزار شود.

برنامه‌های حوزه جوانان باید با امید و نشاط برگزار شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی‌فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام سید‌احمد میرعمادی در مجمع مشورتی جوانان استان لرستان گفت: امیدواری و نشاط از بخش‌های لاینفک روحیات و مقتضیات سنی جوان و نوجوان است که بی‌توجهی به این عوامل مهم در برنامه‌ریزی‌های این حوزه، مانع از موفقیت برنامه‌ها و همراهی مطلوب این قشر توانمند جامعه می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به اصل تحرک و پویایی در برنامه‌های این حوزه ادامه داد: از سوی دیگر باید امید و ابتکار در ساختار این برنامه‌ها در نظر گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینکه فعالیت‌ها و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای قشر جوان باید ایجادکننده امید باشد، تصریح کرد: در برنامه‌های آینده مجمع مشورتی جوانان باید این شاخص‌ها در نظر گرفته شود.

حجت‌الاسلام میرعمادی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از افسردگی و سستی در میان نسل جوان یادآور شد: همچنین دو مقوله علم و هنر باید در برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه خرم‌آباد ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مواجهه با جوانان، اظهار کرد: نشاط و شادابی، تحرک و پویایی لازمه و نیاز جوانان و نوجوانان است و نسل جوان اهمیت ویژه‌ای برای این مقولات در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی قائل است.

به گفته وی توجه به این عوامل بستر مناسب برای بروز خلاقیت و شکوفایی استعدادهای نهفته و خدادادی جوانان را در حوزه‌های مختلف فراهم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: یکی از اهداف مهم مجمع مشورتی جوانان تلاش برای تحقق این اصول مهم در حوزه برنامه‌ریزی در راستای فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت گسترده و موثر جوانان در عرصه‌های مختلف اجتماعی است.

وی افزود: این مهم نیازمند انجام کار علمی و کارشناسی با استفاده از دیدگاه‌های پژوهشی و مطالبات و نیازهای نسل جوان و نوجوان جامعه است.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: طراحی برنامه‌های جدید و نو برای جوان و نوجوان جویای نام و خلاق، نقش مهمی در موفقیت برنامه‌های مرتبط با این قشر دارد.

وی افزود: تقویت روحیه امید، خودباوری، سرزندگی و نشاط باید محور اصلی برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در حوزه فعالیت‌های مرتبط با جوانان و نوجوانان باشد.

انتهای پیام/2304/ق/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول