اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر زراعت جهاد کشاورزی جنوب کرمان:

طرح‌های توسعه‌ای کشت علوفه تسهیلات ویژه می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: در راستای توسعه کشت گندم، جو و یونجه و به ویژه دانه‌های روغنی در جنوب کرمان تسهیلات ویژه‌ای پرداخت می‌شود.

طرح‌های توسعه‌ای کشت علوفه تسهیلات ویژه می‌گیرند

علی عوض‌پورجلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح توسعه کشاورزی، اشتغالزایی در بخش زراعت و کشت علوفه به ویژه یونجه با در اختیار قرار دادن تسهیلات ویژه، کم‌بهره و با بازپرداخت بلندمدت در جنوب کرمان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: متقاضیان به‌ویژه فارغ‌التحصیلان بیکار رشته کشاورزی در راستای اشتغالزایی و درآمد ناشی از تولید علوفه با مراجعه به مراکز خدمات و یا مدیریت‌های شهرستان برای تکمیل پرونده و طی مراحل برنامه‌ریزی اجرای پروژه و معرفی به بانک مراجعه و از این فرصت نهایت استفاده را کنند.

عوض‌پورجلالی تصریح کرد: در اجرای طرح توسعه کشاورزی تولید کمپوست از بقایای گیاهی تولید بذر اصلاح شده، تولید نشای سبزی و سیفی با شکل فنی و مکانیزه اعتبارات ویژه در این طرح قرار دارد.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با بیان اینکه در راستای توسعه کشت گندم و جو به ویژه دانه‌های روغنی اعتبار اختصاص داده شده است، بیان کرد: کشاورزان توسط مراکز خدمات و مدیریت‌های شهرستان به بانک معرفی می‌شوند.

عوض‌پورجلالی گفت: به ازای هر هکتار بین 500 تا 600 هزار تومان تسهیلات با سود 14 درصد واگذار می‌شود.

انتهای پیام/80002/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول