اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انار تاکید کرد

ضرورت راه‌اندازی صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در انار

خبرگزاری فارس: فرماندار انار گفت: صنایع تبدیلی بخش کشاورزی یکی از راهکارهای ‌بالقوه انار است که می‎تواند در ارتقای جایگاه اشتغال شهرستان موثر باشد.

ضرورت راه‌اندازی صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در انار

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، مجید اعتمادی بعد از ظهر امروز در‌ جلسه کمیته اشتغال و توسعه کشاورزی شهرستان با اشاره به تعهد اشتغال شهرستان و آزمون اخیر استخدامی در دستگاه‌های دولتی از مسئولان خواست به این دو بسنده نکنند و زمینه اشتغال فراتر از این موضوعات را با حمایت بیشتر فراهم کنند.

وی با اشاره به تحریم‌های جدید استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران افزود: استکبار در صدد ضربه زدن به اقتصاد کشور است و قصد دارد با این‌ حربه نظام جمهوری اسلامی را مطیع خویش سازد.

اعتمادی تصریح کرد: صنایع تبدیلی بخش کشاورزی یکی از راهکارهای ‌بالقوه انار است که می‎تواند در ارتقای جایگاه اشتغال این شهرستان در سال‎های آتی نقش به‌سزایی داشته باشد.

وی با تاکید بر همراهی عمده دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط و تسریع در روند فعالیت‌ها برای دریافت مجوزهای متقاضیان افزود: روند دریافت استعلام‌ها نباید طولانی شود تا در پی آن ایجاد اشتغال شتاب بیشتری بگیرد.

خواجه‌زاده معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با بیان راهکارهایی در ایجاد اشتغال شهرستان گفت: انار با توجه به داشتن کشاورزی بالقوه و پل ارتباطی بین دو استان می‌تواند در بخش تولید محصولات متنوع کشاورزی مانند زعفران پسته و گیاهان دارویی و حتی در بخش صنایع تبدیلی شرایط ایده‌آل برای اشتغال فراهم کند.

وی ابراز داشت:‌ می‌توان با حمایت و توسعه این فرصت‌ها در راستای ایجاد اشتغال گام‌های بلندی را برداشت و تاحدی مشکلات را در این بخش کاهش داد.

انتهای پیام/ 2446/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول