اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بافت:

دشمن لحظه‌‌لحظه بسیجیان را رصد می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بافت گفت:‌ بسیجیان از نخستین گروه‌‌های حاضر در حوادث هستند و به همین دلیل دشمن لحظه‌لحظه بسیجیان را رصد می‌کند.

دشمن لحظه‌‌لحظه بسیجیان را رصد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام محسن سنجری ظهر امروز در اردوی بصیرتی حلقه‌های صالحین شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه اظهار داشت: ما باید به بسیجی بودن خود افتخار کنیم، زیرا کارمان همیشه مفید است و هنگام وقوع حوادث ناگوار مانند سیل و زلزله، بسیجیان از نخستین گروه‌‌های کمک کننده هستند و به همین دلیل دشمن لحظه لحظه بسیجیان را رصد می‌کند.

وی افزود: در کشور ما بیش از 20 میلیون بسیجی شامل دانش‌آموز، دانشجو، پزشک، مهندس، کارگر و سایر اقشار وجود دارد که 2 میلیون نفر از آنها در قالب گردان‌ها، آموزش‌های لازم را برای جنگ فرا می‌گیرند.

عزیزالله سلجوقی فرمانده ناحیه بسیج مقاومت بافت در این اردو اظهار داشت: خداوند را شاکریم که پیرو ولایت هستیم و چنین دانشجویان با ذوق و علاقه‌ای داریم.

وی با بیان اینکه افتخار ما ‌داشتن چنین بسیجیان ‌و خدمت به آنها است، افزود: امام خمینی (ره‌) فرمودند «افرادی که در بسیج فعالیت می‌کنند در حال عبادت هستند».

سلجوقی تصریح کرد: بسیجی شدن بسیار با ارزش و بسیجی ماندن با تعاریف امام خمینی (ره) و رهبری با ارزش‌تر است.

به گزارش فارس در پایان این جلسه توسط مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بافت به سئوالات و شبهات دانشجویان پاسخ داده شد.

انتهای پیام/80024/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول