اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی و اجتماعی بسیج آبادان خبر داد

اجرای 200 برنامه توسط بسیجیان آبادانی

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج آبادان از اجرای بیش از 200 برنامه در طول هفته بسیج و با حضور بسیجیان فعال منطقه خبر داد.

اجرای 200 برنامه توسط بسیجیان آبادانی

مهدی شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: بسیجیان آبادانی در سطوح مختلف و در شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده همنوا با بسیجیان سراسر کشور برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، عقیدتی و عاشورایی را در هفته بسیج اجرا کردند.

وی افزود: پایگاه مقاومت بسیج منطقه با اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی در روز سی‌ام آبان ماه سال جاری برنامه‌های خود را آغاز کرده و تا پایان روز 11 آذر ماه این برنامه‌ها ادامه دارد.

مسئول فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان اضافه کرد: با توجه به تقارن هفته بسیج با ایام سوگواری آقا عبدالله الحسین(ع) تجمع برنامه‌های فرهنگی بسیج آبادان بر موضوعات عاشورایی بوده و اقشار مختلف بسیجیان منطقه به همراه شهروندان در این برنامه‌ها حضوری پررنگ داشتند.

وی در همین خصوص ادامه داد: محفل شعر مداحان بسیجی در روز جمعه دهم آذر ماه با همکاری حوزه بسیج خواهران اروندکنار مراسمی را در سالن شیلات این منطقه برگزار می‌کنند.

شرفی با اشاره به برنامه‌های مختلف مناسبتی اجرا شده در این هفته گفت: جلسه هم اندیشی نخبگان دانشگاهی با امام جمعه شهرستان، شرکت در نماز جمعه با حضور بسیجیان کلیه حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت منطقه، حضور گسترده بسیجیان در عزاداری امام حسین(ع)، برگزاری مسابقات قرآنی بسیج، همایش حماسه حسینی، همایش زینبیون، صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، غبارروبی مزار شهدا و ارسال پیامک 4000 نفری دانشجویی با همت دفتر بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد آبادان از جمله این برنامه‌ها است.

وی در پایان گفت: همایش بسیجیان و نهضت حسینی در روز یازدهم آذر ماه سال جاری در اروندکنار و با حضور دانش‌‌آموزان دبیرستان عصمت این منطقه پایان بخش برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان آبادان است.

انتهای پیام/72002/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول