اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان محلی

همایش بزرگ بسیجیان فرهنگی در نیشابور برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور و جمعی دیگر از مسئولان محلی همایش بزرگ بسیجیان فرهنگی در نیشابور برگزار شد.

همایش بزرگ بسیجیان فرهنگی در نیشابور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از روابط‌عمومی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور، حجت‌الاسلام محمد‌کاظم رجایی در این همایش که در سالن تربیت نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: درس آموختنی مکتب سیدالشهدا(ع) تن به ذلت ندادن بوده و درسی که از مکتب حضرت زینب(س) باید بگیریم، صبر است.

وی افزود: نیروی انقلابی بسیج در ایران بی‌نظیر و دارای شاخصه‌های برجسته‌ای همچون اخلاص، تکلیف‌مداری، ولایت‌پذیری، دارای شوق دفاعی و انگیزه معنوی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور خاطر نشان کرد: نهاد مقدس بسیج را خطراتی تهدید می‌کند و باید مواظب بود تا قداست بسیج خدشه‌دار نشود.

رجایی عنوان کرد: بسیج در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور پررنگ داشته است که از نمونه‌های بارز حضور بسیج در جامعه می‌توان به میدان‌های مبارزه با منافقان، جنگ تحمیلی و امنیت کشور در جریان‌های انقلاب اشاره کرد.

وی یادآور شد: معلمان بسیجی باید ابعاد گوناگون زندگی سیدالشهدا(ع) را با زبان ساده و قابل فهم برای دانش‌آموزان تبیین و بازگو کنند.

این همایش با حضور فرهنگیان بسیجی پایگاه‌های مقاومت القلم، بنت‌الهدی و بانو پسندیده برگزار شد.

انتهای پیام/70002/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول