اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

دولت و مجلس با یکدیگر متحد باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: دولت و مجلس با پرهیز از اختلاف‌ها درد جامعه را دوا کنند.

دولت و مجلس با یکدیگر متحد باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام ‌عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با اشاره به خطبه حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه، بیان‌ داشت؛ امام معصوم ‌تقوا را دژ محکمی در برابر گناهان می‌خواند و اظهار داشت: هرزگی و گناه، خانه‌ای در حال فروریختن و ناامن است و اگر کسی وارد این خانه شود از آسیب شیطان در امان نیست.

وی با اشاره به اینکه با پرهیزگاری ریشه گناهان می‌خشکد و قطع می‌شود، شبکه‌های مختلف ماهواره که دامنگیر خانواده‌ها شده و ‌دانش‌آموزان داستان‌های این شبکه‌ها را برای همکلاس‌های خود تعریف می‌کنند، هشداری برای خانواده‌ها است که بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و با تشدید کنترل رفت و آمد‌ها و سختگیری‌‌ آینده فرزندانشان را از همه نظر بیمه کنند.

امام جمعه رفسنجان خاطر‌نشان کرد: شیطان دام‌های خود را لحظه به لحظه برای انسان می‌گستراند و مومنان ‌هم باید هوشیار باشند، زیرا‌ به تدریج ‌در دام شیطان می‌افتد و چه بسا که دیگر پیامدهای آن جبران‌ناپذیر است، لذا باید ‌تقوا ‌و ایمان را محکم کرد تا در دام شیطان گرفتار نشد.

رمضانی‌پور با اشاره به اینکه اگر جلوی ترویج گناهان را بگیریم آلودگی دامنگیر جامعه نمی‌شود، ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر بر همگان واجب است و اگر جامعه دچار گناهان علنی شود، بلاهای زیادی برای آن جامعه نازل می‌شود.

خطیب جمعه رفسنجان بیان کرد: دستگاه‌های قضائی و نیروی انتظامی باید وقت خود را صرف امنیت و مبارزه با شرارت در جامعه کنند و آن را برای دعواهای جزئی و پیش پا افتاده هدر ندهند، زیرا کمک به افراد گرفتار روح برادری و ایمان را بالا می‌برد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اذعان کرد: دولت و مجلس باید از اختلاف‌ها پرهیز کنند و با وحدت به درد جامعه برسند.

رمضانی‌پور افزود: انس، الفت و‌ وحدت میان تمام مسئولان ما را در تمام زمینه‌ها موفق می‌دارد، رهبر ما هم بر وحدت تاکید دارند و امام راحل نیز فرمودند، «ایجاد اختلاف خیانت به اسلام است».

انتهای پیام/80016/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول