اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام آقا‌تهرانی:

مردم در انتخابات آینده مراقب باشند

خبرگزاری فارس: دبیرکل جبهه پایداری گفت: در انتخابات آینده مراقب باشید، ببینید زیر پرچم چه کسی هستید و برای چه زیر این پرچم قرار گرفته‌اید.

مردم در انتخابات آینده مراقب باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مرتضی آقا‌تهرانی صبح امروز در جمع مردم ماهان اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ‌به‌ مردم و جوانان اعتماد داشت و با یاری آنها توانست ریشه بدخواهان را از این سرزمین بر کند.

وی افزود: امروز نیز مقام ولایت به مردم و جوانان‌ اعتماد دارد ‌و در مقابل دشمنان ایستاده است، ملت ما نباید مانند یاران عصر امام حسن مجتبی(ع) باشند تا رهبر خود را مجبور به صلح کنند.

آقا‌تهرانی بیان داشت: ‌اگر‌ مانند یاران امام حسین(ع) شدیم، امام می‌ایستد و قیام می‌کند و مجبور به صلح نمی‌شود.

وی افزود: امام سجاد(ع) بعد از خطبه حضرت زینب (س) خطبه خواندند به طوری که وضعیت کوفه تغییر کرد و مردم کوفه منقلب شدند و از کار خودشان نادم و پشیمان بودند و به امام گفتند ما حاضریم شما را یاری و قیام کنیم و ‌امام در پاسخ فرمودند که «شما با جدم علی‌بن ابیطالب(ع) و پدرم امام حسین (ع) همین کار را کردید».

آقاتهرانی ابراز داشت: بی‌وفایی منجر به عدم اعتماد می‌شود و ما باید تک‌تک از خودمان آغاز کنیم و بتوانیم در مواقع حساس یاریگر مقام ولایت باشیم.

‌نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدانید اگر یک نفر مرتکب خلاف و گناهی شد، این عمل بر دیگران‌ تاثیرگذار است.

وی عنوان کرد: در انتخابات آینده مراقب باشید، ببینید زیر پرچم چه کسی هستید و برای چه زیر این پرچم قرار گرفته‌اید.

آقاتهرانی با بیان اینکه سکوت بعضی‌ها دین را نابود می‌کند،‌ افزود: اگر قرار است در جایی فریاد بزنید، داد بزنید، اگر چه‌ یک نفر باشید، امام حسین(ع) نیز تنها بود و ایستاد.‌

وی ابراز داشت: ‌به ‌لطف خداوند متعال، نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان پیشرو است‌ و اگر گرفتاری نیز وجود دارد از خود ما است.

آقاتهرانی با بیان اینکه خدا از مسئولان راضی باشد، افزود: ما نباید کاری کنیم که مردم به این نتیجه برسند، اگر انقلاب نمی‌کردند بهتر بود، کار یکدیگر را راه بیندازیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

انتهای پیام/2446/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول