اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان ایلام:

برپایی انتخابات مجمع هیئت‌های ورزشی تصویری از دموکراسی است

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: برپایی انتخابات مجمع هیئت‌های ورزشی گوشه‌ای از تمرین دموکراسی است.

برپایی انتخابات مجمع هیئت‌های ورزشی تصویری از دموکراسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نصرت‌الله کریمی ظهر امروز در مجمع انتخاب رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان ایلام اظهار داشت: برپایی این مجمع ورزشی به منظور انتخاب رئیس هیئت مجمع نابینایان و کم‌بینایان استان ایلام است.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام به موقع نسبت به انتشار آگهی در چارچوب آیین‌نامه‌ها اقدام کرده است.

این مسئول اضافه کرد: در دو مرحله نام‌نویسی برای کاندیداتوری ریاست هیئت مجمع نابینایان و کم‌بینایان استان ایلام اجرایی شده است.

کریمی تصریح کرد: الفتی، کاظمی و محمودی افرادی هستند که برای نامزدی در ریاست مجمع هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان ایلام نام‌نویسی کرده‌اند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: هر سه این افراد شرایط لازم برای تصدی ریاست مجمع هیئت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان استان ایلام را داشتند.

وی ادامه داد: همه مراحل قانونی در خصوص این افراد به عنوان نامزد انتخاب رئیس هیئت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان استان ایلام طی شده است.

این انتخابات با حضور رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان، مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام، نمایندگان آموزش و پرورش، داوران، مربیان، باشگاه‌داران و دیگر اعضای مجمع در محل اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام برپا شد.

در این نشست فرامرز الفتی با کسب بیشترین رأی توانست بر دیگر کاندیدای این هیئت پیروز شود و برای چهارمین بار ریاست هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان ایلام را بر عهده گیرد.

انتهای پیام/2246/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول