اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم صورت گرفت

برگزاری سلسله کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی در قم

خبرگزاری فارس: سلسله کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم برگزار شد.

برگزاری سلسله کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم، این تشکل دانشجویی با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه قم پیش‌کرسی‌های آزاداندیشی را در پنج محور در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برگزار کرد.

این نشست‌های آزاداندیشی با حضور تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه قم در خانه فرهنگ خوابگاه‌ها با حضور مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در موضوعات ازدواج، کنترل یا رشد جمعیت، سبک زندگی، نقد عملکردها در باب وظیفه امر به معروف و نهی از منکر، تحریم اقتصادی و رابطه با آمریکا برگزار شد.

هدف از برگزاری این پیش‌کرسی‌های آزاداندیشی به صورت محدود و در جمع دانشجویان آماده‌سازی زمینه‌های لازم و کسب تجربیات مورد نظر برای برگزاری نخستین کرسی آزاداندیشی عمومی در این دانشگاه است که خوشبختانه اقبال عمومی دانشجویان در سطح محدود زمینه و امکان برگزاری کرسی‌های عمومی دانشجویی را فراهم کرد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم همچنین در نظر دارد همگام با دیگر تشکل‌های دانشجویی نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به ویژه در باب توجه به برگزاری جدی، کارآمد و پرشور کرسی‌های آزاد فکری در موضوعات مختلف اقدام کرده و گامی اساسی در زمینه ارتقاء فضای فکری و فرهنگی دانشگاه‌ها بردارد.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول