اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج

کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: همزمان با هفته بسیج، کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های زنجان برگزار می‌شود.

کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های زنجان برگزار می‌شود

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با ماه محرم برنامه‌های کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع اقتصاد مقاومتی، استکبار ستیزی و مسائل فرهنگی در دانشگاه‌های زنجان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات فوتسال در بین دانشجویان پسر دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد و گفت:‌ این مسابقات به منظور گرامیداشت هفته بسیج برگزار می‌شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین از سوی امام خمینی(ره) تصریح کرد: به منظور گرامیداشت این هفته و تقارن آن با ایام ماه محرم برنامه‌های مختلفی در دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 30 آذرماه سال جاری سالروز تشکیل بسیج دانشجویی است، خاطرنشان کرد:‌ به مناسبت این روز از دانشجویان برتر و بسیجی استان تجلیل می‌شود.

بابایی بر ضرورت تبیین اهمیت تشکیل بسیج در برنامه‌های هفته بسیج تاکید کرد و گفت:‌ برنامه‌های مختلف بصیرتی در این هفته از سوی بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

وی حضور دانشجویان را در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود:‌ برنامه‌های مختلفی از سوی هیئت‌های مذهبی بسیج دانشجویی در این هفته برگزار می‌شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان از حضور دانشجویان در مزار شهدای گمنام همزمان با هفته بسیج خبر داد و یادآور شد: سرکشی از پایگاه‌های بسیج دانشجویی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره 36 شهید دانشجوی استان زنجان افزود: این برنامه 13 آذرماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

بابایی بر ضرورت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون یادواره‌های مختلفی در استان زنجان برگزار شده است، افزود: یادواره‌های دانشجویی به منظور ترویج فرهنگ شهادت در جامعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول