اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

احداث سردخانه بزرگ یک ضرورت برای شهرستان زاهدان است

خبرگزاری فارس: فرماندار زاهدان گفت: احداث مجتمع‌های فرآوری و سردخانه بزرگ در حاشیه کلان شهر زاهدان به عنوان یک نیاز و ضرورت مرکز استان برای نگهداری محصولات غذایی است.

احداث سردخانه بزرگ یک ضرورت برای شهرستان زاهدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عباسعلی ارجمندی در بازدید از مجتمع بزرگ هامون‌ثمر در جنوب شرق کشور در جمع مدیرعامل و عده‌ای از سهامداران اظهار داشت: خدمت بی‌منت به آحاد مردم نعمتی الهی برای بنده و مسئولان شهرستان است و خدمتگزاری به مردم، افتخاری حقیقی است.

این مسئول افزود: در خدمتگزاری باید به همه مردم، نگاه یکسانی داشته باشیم و تفاوتی میان هیچ‌کس قائل نباشیم، زیرا همت بلند و مضاعف در خدمتگزاری موجب برکات بیشتر می‌شود.

فرماندار زاهدان ادامه داد: همت مضاعف نیازمند کار مضاعف است ضمن اینکه کار مضاعف در پرکاری خلاصه نمی‌شود بلکه به معنای کار کیفی، دقیق، برنامه‌ریزی شده، کارشناسی، مستمر، پیگیر و همراه با مشورت است.

ارجمندی بیان داشت: پیگیری مسئولان، تعیین مقطع زمانی مشخص برای تحقق برنامه‌ها و اولویت بندی از ضروریات پیشرفت شهرستان زاهدان است.

وی تصریح کرد: احداث مجتمع‌های فرآوری و سردخانه بزرگ در حاشیه کلان شهرستان زاهدان به عنوان یک نیاز و ضرورت مرکز استان برای نگهداری محصولات غذایی و مقابله با حوادث و شرایط اضطراری روند مثبتی است که با کمک بخش خصوصی و حمایت‌های دولت در حال راه‌اندازی است.

احسان‌فر سرمایه‌گذار طرح بزرگ مجتمع فرآوری و سردخانه‌ای 7 هزار و 500 تنی هامون‌ثمر زاهدان نیز در این بازدید گفت: این طرح بزرگ در یک عرصه 5 هکتاری از سال 84 آغاز شد و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد تومان که 4 میلیارد تومان تسهیلات از بانک کشاورزی در اختیار این شرکت قرار گرفت و بقیه آورده سهامداران بود.

وی اذعان داشت: این طرح، احداث سردخانه دو مداره با دمای 3 هزار و 750 بالای صفر و 3 هزار و 750 زیر صفر است که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی بالای 95 درصد در حال اتمام است و در صورت پرداخت طرح تکمیلی در 20 روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/75002/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول