اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جیرفت:

سردخانه نگهداری اجساد در جیرفت هر چه سریعتر راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار کافی برای احداث اداره پزشکی قانونی این شهرستان و همچنین سردخانه آن هر چه‌سریع‌تر راه‌اندازی شود.

سردخانه نگهداری اجساد در جیرفت هر چه سریعتر راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت مجید رستمی در نشست بررسی مشکلات پزشکی قانونی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در این شهرستان اظهار داشت: هیچگاه مشکلات زیادی که در این زمینه در شهرستان وجود دارد به طور کلی رفع نشده و تنها با تزریق اعتباراتی به طور موقت برطرف شده است.

وی افزود: منطقه جنوب کرمان از نظر وسعت با 19 استان و از نظر جمعیت با 11 استان کشور برابری می‌کند، اما امکاناتی که در این منطقه قرار دارد به هیچ وجه قابل مقایسه با دیگر مناطق نیست.

رستمی تصریح کرد: اجسادی که در شهرستان جیرفت کالبدشکافی شده‌اند، بسیار بیشتر از مرکز استان کرمان است، این در حالی است که تمام امکانات در مرکز استان وجود دارد.

وی افزود: با توجه به شرایط اجتماعی موجود در منطقه جنوب کرمان باید با استقرار چند پزشک در اداره پزشکی قانونی کالبدشکافی‌ها تسریع یابد تا از بروز تبعات بعدی آن جلوگیری شود.

رستمی عنوان کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبار کافی برای احداث اداره پزشکی قانونی شهرستان جیرفت و همچنین سردخانه آن هر چه‌سریع‌تر راه‌اندازی شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: با توجه به موقعیت منطقه جنوب کرمان می‌طلبد، امکانات محافظتی برای سردخانه این شهرستان به صورت ویژه اختصاص داده شود.

رستمی بیان کرد: همچنین با توجه به نبود امکانات و تجهیزات کافی می‌طلبد، احداث سالن تشریح شهرستان جیرفت نیز با تخصیص اعتبار لازم سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی تعداد پزشکان اداره پزشکی قانونی را تنها دو نفر اعلام کرد و گفت: کادر اداری این اداره نیز با کمبود شدید نیرو مواجه است که باید نسبت به تامین آن نیز اقدام شود.

رستمی خاطرنشان کرد: مجموعه دستگاه قضایی شهرستان جیرفت با اداره پزشکی قانونی دارای تعامل بسیار خوبی است و تلاش می‌کند با همکاری و همدلی این مشکلات را تا حد امکان رفع کند.

انتهای پیام/80001/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول