اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عمران شهری شهرداری ساحلی بنک خبر داد

اجرای 14 هزار متر مربع آسفالت معابر شهر ساحلی بنک

خبرگزاری فارس: مسئول عمران شهری شهرداری ساحلی بنک از آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت معابر شهر به مساحت 14 هزار متر مربع خبر داد.

اجرای 14 هزار متر مربع آسفالت معابر شهر ساحلی بنک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر ساحلی بنک، مرتضی یوسفی‌نژاد در بازدید از طرح‌های عمرانی بنک اظهار داشت: زیباسازی شهر و ایجاد فضایی برای رفاه و آسایش مردم از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری بنک است.

وی افزود: حجم و کیفیت فعالیت‌های عمرانی در این شهر طی یک سال اخیر با تلاش شورای اسلامی و شهردار بنک روند رو به رشدی داشته و امیدوار هستیم رضایت خاطر مردم را جلب کرده باشیم.

مسئول عمران شهری شهرداری ساحلی بنک از عملیات اجرایی سنگ فرش پیاده‌رو خیابان بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات اجرای سنگ فرش خیابان بسیج به مساحت 1600 متر مربع آغاز شده است.

یوسفی‌نژاد تصریح کرد: اعتبار این پروژه 400 میلیون از اعتبارات داخلی شهرداری است که تاکنون 50 درصد پیشرفت داشته است.

این مسئول همچنین از آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت معابر شهر داد و گفت: مساحت این پروژه 14 هزار متر مربع و میزان اعتبار آن 2 میلیارد و 700 میلیون ریال از اعتبارات استانی است.

یوسفی‌نژاد عنوان کرد: تاکنون عملیاتی از قبیل خاکبرداری - ریختن سرندی - کوبیدن و قیرپاشی برای اجرا و تکمیل این طرح صورت گرفته است.

وی در ادامه به وضعیت سالن اجتماعات اشاره کرد و با بیان اینکه سالن اجتماعات گلزار شهدای بهشت صادق(ع) در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید متذکر شد: سالن اجتماعات گلزار شهدای بهشت امام صادق(ع) حدود 35 درصد پیشرفت داشته که زیربنای این سالن 250 متر مربع و با گنجایش 300 نفر با اعتبار یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری ساحلی بنک است و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول در ارتباط با دیوار حفاظتی بنک نیز اذعان داشت: پروژه دیوار حفاظتی مسیل سد لودر بنک تاکنون حدود 60 درصد پیشرفت داشته است.

انتهای پیام/2451/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول