اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش تاکستان خبر داد

آغاز طرح استعداد‌یابی ورزشی در مدارس تاکستان

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان از آغاز طرح استعداد‌یابی ورزشی در مدارس این شهرستان خبر داد.

آغاز طرح استعداد‌یابی ورزشی در مدارس تاکستان

سید ابوالفضل فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به آغاز طرح شناسایی استعداد‌های ورزشی در مدارس مختلف شهرستان تاکستان در بخش‌های مختلف اظهار داشت: این طرح هم‌اکنون در مراحل مقدماتی تکمیل بانک اطلاعاتی دانش‌آموزان قرار گرفته است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه آگاه‌سازی دانش‌آموزان برای مقابله با بلایای طبیعی افزود: برپایی مانور‌های امداد و نجات هم‌زمان با هشتم آذرماه روز مقابله با زلزله در تمامی مدارس این شهرستان برگزار شد که این مراسم به طور نمادین با حضور و همکاری بیش از 300 دانش‌آموز در مدرسه متوسطه ابن‌ سینا در بخش مرکزی تاکستان با شرکت گروه‌های امداد و نجات تاکستان و هلال احمر برگزار شد و بسیار مورد استقبال دانشجویان این واحد آموزشی قرار گرفت.

فاضلی ادامه داد: برگزاری چنین مانور‌هایی سهم قابل توجهی را در آشنایی دانش‌آموزان با لحظات بحرانی و سخت داشته و موجب ایجاد محیطی ایمن برای دانش‌آموزان می‌شود.

وی با بیان اینکه اختصاص بازه‌های زمانی یک و نیم‌ ساعته شنا ویژه همکاران فرهنگی در استخر‌های سرپوشیده این شهرستان با بلیط نیم بها نیز در سال جاری صورت گرفته است، تصریح کرد: تاکنون 2 سالن ورزشی چمن مصنوعی در این شهرستان به بهره‌برداری و در اختیار مسئولان مدارس قرار گرفته است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان با بیان اینکه سرانه ورزشی این شهرستان ناچیز است، بیان کرد: از مسئولان تقاضامندیم در این زمینه توجه ویژه‌ای را به تاکستان داشته باشند.

فاضلی با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی صورت گرفته در حوزه نوسازی و ترمیم مدارس این شهرستان تصریح کرد: مرحله ساخت و بهره‌برداری از مجتمع آموزشی ابتدایی دانش و اندیشه هم‌اکنون در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/77005/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول