اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی صورت گرفت

راه‌اندازی 40 مرکز خدمات بهزیستی توسط بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مؤسسات خیریه بهزیستی خراسان شمالی از موافقت بهزیستی این استان با راه اندازی بیش از 40 مرکز توسط بخش خصوصی خبر داد.

راه‌اندازی 40 مرکز خدمات بهزیستی توسط بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی، احمد فخراییان اظهار کرد: از ابتدای امسال با تشکیل مستمر جلسات کمسیون ماده 26 از ابتدای امسال تاکنون 47 موافقت اصولی،10پروانه فعالیت و 9 پروانه تاسیس در این جلسات صادر شده است.

وی با اشاره به صدور این‌گونه مجوزها برای افراد حقیقی و حقوقی تصریح کرد: موافقت اصولی برای راه اندازی سه مرکز مشاوره، دو مرکز اقامتی میان مدت و هفت مرکز درمان و باز توانی معتادان در حوزه پیشگیری و موافقت اصولی یک مجتمع خدمات بهزیستی و 35 روستا مهد و مهدکودک شهری در حوزه اجتماعی در جلسات کمسیون ماده26 صادر شده است.

فخراییان گفت: از ابتدای سال تاکنون نیز پروانه فعالیت برای سه مرکز اقامتی میان مدت، یک مرکز درمان و بازتوانی معتادان و دو مرکز مشاوره در حوزه پیشگیری و چهار پروانه فعالیت مهدکودک شهری و روستا مهد در حوزه اجتماعی نیز صادر شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مؤسسات خیریه بهزیستی خراسان شمالی اظهار کرد: پروانه فعالیت برای 6 مرکز انتفاعی در حوزه پیشگیری و سه موسسه خیریه (غیر انتفاعی) در حوزه اجتماعی پس از بررسی کارشناسان و برگزاری جلسات این کمسیون صادر شده است.

وی با اشاره به تمدید 31 کارت مسئولیت فنی مراکز و ابطال سه مورد گفت: در هشت ماهه امسال 40 کارت جدید مسئولیت فنی مراکز صادر شده است.

فخراییان اظهار کرد: در این مدت دو موافقت اصولی و چهار پروانه فعالیت مراکز زیر نظر بهزیستی نیز توسط این کمسیون ابطال شده است.

وی خواسته خود متقاضیان را دلیل ابطال پروانه فعالیت اعلام کرد و گفت: موافقت‌های اصولی باطل شده نیز به دلیل اتمام مهلت قانونی متقاضیان برای انجام مراحل راه اندازی بوده است.

انتهای پیام/63001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول