اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‎های ساختمانی گلستان:

گفتمان بخش خصوصی و دولتی تمام مشکلات را حل می‎کند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‎های ساختمانی و تاسیساتی گلستان گفت: گفتمان بخش خصوصی و دولتی تمام مسائل و مشکلات را حل خواهد کرد.

گفتمان بخش خصوصی و دولتی تمام مشکلات را حل می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، منصور رضی بعدازظهر امروز در جمع شرکت‎های ساختمانی گلستان اظهار داشت: برای حل مشکل تنها کافی است که بخش اجرایی و دستگاه‎های دولتی نگاهی به قوانین این حوزه داشته و در اجرایی شدن آن دقت کنند.

وی افزود: این سیاست و گفتمان باعث شده انجمن در تمام حوزه‎های اجتماعی از جمله انتخابات سازمان نظام مهندسی و انتخابات نمایندگان مجلس وارد شود.

وی تصریح کرد: وقتی که انجمن در انتخابات نظام شرکت می‎کند این توقع و انتظار وجود دارد که نظام مهندسی آن بخشی که نیاز به بازنگری دارد را توجه کند تا در حوزه آبادگری و اشتغالزایی انجمن پایدارتر شود.

نمایندگان گلستان برای حل مشکلات شرکت‎های ساختمانی وقت بگذارند

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‎های ساختمانی و تاسیساتی گلستان بیان داشت: تمام نمایندگان مجلس در تمام استان‎ها برای این حوزه وقت گرفتند الّا نمایندگان گلستان، توقع ما از نمایندگان گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی نیز این است که نسبت به این بخش توجه ویژه‎ای داشته باشند.

رضی با تاکید بر اینکه حوزه آبادگری را دریابید متذکر شد: چطور قبل از انتخابات همه صف می‎کشند تا برای خود رای جمع کنند، جامعه مهندسی در حوزه‎های اجتماعی بسیار قوی وارد شده است لذا اگر پشتوانه‎سازی کنند قول می‎دهم بهترین پشتوانه برای انتخابات چهارساله نمایندگان همین حوزه آبادگری و نظام پیمانکاری باشد.

وی با اشاره به اینکه هدف این انجمن توسعه زیرساخت‎ها است ابراز داشت: خوشبختانه دیدگاه و خواستگاه مردم در راستای الگوی مصرف عوض شده و نیاز است تا زیرساخت‎ها عوض شود.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‎های ساختمانی و تاسیساتی گلستان خطاب به پیمانکاران عنوان کرد: دولتمردان خودشان نیز بر این مسئله واقف هستند که بهتر از شما در حوزه آبادگری کسی نیست، آنها ما را به چالش می‎کشند ولی وقتی خودشان به این مرحله می‎رسند بیگانه‎تر عمل می‎کنند.

رضی در خصوص مسکن‎مهر بیان داشت: در مسکن‎مهر اگر قرار باشد افزایش قیمت‎ها برای مردم فشار وارد آورد دولت باید تمهیدات خاصی بیندیشد.

وی اظهار داشت: باید کمیته‎ای متشکل از مسکن‎مهر، اعضای هیئت مدیره انجمن و بانک‎ها شکل بگیرد ولی هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و دستگاه‎های اجرایی به عنوان مجری مسکن‎مهر اعلام می‎کنند.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‎های ساختمانی و تاسیساتی گلستان متذکر شد: اگر پیمانکاران سرباز سازندگی هستند باید آنها را دریافت همه‎اش با القاب و عنوان کارها پیش نمی‎رود لذا اگر واقعاً اشتغالزایی به عنوان یک شعار نیست باید حوزه آبادگری را دریابید.

هر 75 متر ساختمان 3.8 شغل پیوسته و ناپیوسته ایجاد می‎کند

رضی خاطرنشان کرد: هر 75 متر ساختمان که ساخته می‎شود، می‎تواند 3.8 شغل پیوسته و ناپیوسته ایجاد کند.

وی اظهار داشت: چالش اصلی دولت در بخش انبوه‎سازان افزایش قیمت مصالح و جلب رضایت انبوه‎سازان است، دولت پیش فروش کرده و نمی‎خواهد زیر بار هر قراردادی برود.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول