اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

25 هزار سالمند تبریزی از امکانات کارت منزلت بهره‌مند هستند

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: در حال حاضر بیش از 25 هزار نفر از سالمندان بالای 65 سال با دریافت این کارت از امکانات کارت منزلت بهره‌مند هستند.

25 هزار سالمند تبریزی از امکانات کارت منزلت بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در جمع اعضای سازمان بازنشستگی کشور اظهار کرد: سالمندان و بازنشستگان به عنوان گنجینه‌های گرانسنگ اجتماعی و صاحبان تجربه نیازمند توجه هرچه بیشتر و تأمین نیازها و خواسته‌های خود هستند و شهرداری تبریز به عنوان نهادی اجتماعی، توجه به نیازهای این قشر را وظیفه خود می‌داند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اجرای طرح بزرگ کارت منزلت به شهروندان سالمند و بازنشستگان تبریزی از سوی شهرداری را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این مجموعه در راستای تکریم سالمندان ارزیابی و تاکید کرد: طرح اهدای کارت منزلت شهرداری به شهروندان سالمند و بازنشسته تبریزی به عنوان یکی از مهم‌ترین خدمات اجتماعی شهرداری که از سال قبل با اعلام فراخوان رسمی در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفته و در حال حاضر بیش از 25 هزار نفر از سالمندان بالای 65 سال با دریافت این کارت از امکانات کارت منزلت بهره‌مند می‌شوند.

شهردار تبریز ادامه داد: دارندگان کارت‌های منزلت می‌توانند از تمام امکانات و خدمات عمومی شهرداری نظیر خدمات درمانی و ویزیت رایگان کلینیک شهرداری، اتوبوس‌های ملکی شرکت واحد، امکانات رفاهی و تفریحی ائل‌گولی، تله‌کابین عون‌بن‌علی، فرهنگسراها، کتابخانه‌ها و خانه‌های فرهنگ شهرداری، امکانات ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی شهید توانا شهرداری و دیگر برنامه‌های اعلامی در طول سال به طور رایگان استفاده کنند.

نوین در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: از سال آینده و به طور سالانه نسبت به برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های خاص سالمندان و نیز برنامه‌های رفاهی، تفریحی و فرهنگی برای این قشر از سوی شهرداری تبریز اقدام خواهد شد چراکه معتقدیم،  این قشر عزیز نیازمند بهره‌مندی از بسترهای ارتقای سطح نشاط و شادابی هستند.

وی همچنین شهرداری تبریز را پیشگام اجرای طرح‌ها و برنامه‌های متعدد فرهنگی اجتماعی در حوزه مدیریت شهری کشور اعلام و خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر به عنوان وارث قدیمی‌ترین بلدیه و انجمن شهر توجه ویژه‌ای به مسائل و موضوعات فرهنگی و اجتماعی داشته و توانسته است گام‌های اساسی در راستای تأمین نیازها و خواسته‌های قشرهای مختلف جامعه بردارد.

شهردار تبریز همچنین اعلام کرد: این شهرداری آمادگی خود را برای در اختیار قرار دادن سالن‌های ورزشی تحت مدیریت شهرداری تبریز به صندوق بازنشستگان کشور دارد. 

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول