اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی خبر داد

متلاشی شدن 167 باند سرقت در آذربایجان شرقی / دستگیری 2182 قاچاقچی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در هشت ماه سال جاری 167 باند سرقت شناسایی و متلاشی شده است، گفت: در این مدت دو هزار و 182 قاچاقچی دستگیر و 150 میلیارد ریال اموال قاچاق کشف شد.

متلاشی شدن 167 باند سرقت در آذربایجان شرقی / دستگیری 2182 قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قنبر مداحی ظهر امروز در همایش یک‌روزه روسای پلیس های آگاهی و پیشگیری شهرستان‌های تابعه استان اظهار کرد: استان آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌هایی بوده که در سایه همکاری و تعامل مردم، سازمان‌‌ها و دستگاه قضایی با پلیس، امنیت مطلوبی در استان برقرار بوده و در هشت ماه امسال 167 باند سرقت شناسایی و متلاشی شده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به کشف جرایم مهمی از قبیل سرقت در استان گفت: در این مدت بیش از 100 نفر مالخر شناسایی و دستگیر و با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی محل خرید و فروش اموال مسروقه پلمب و مالخران بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

مداحی کرد: در استان آذربایجان شرقی 85 درصد از جرائم مربوط به سرقت بوده در حالی که این آمار در کشور 93 درصد است پس در نتیجه آذربایجان‌شرقی از نظر وقوع سرقت در کشور از وضعیت بهتری برخوردار است.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی افزود: 45 درصد سرقت‌ها در استان مربوط به سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو بوده است که 91 درصد خودروهای سرقتی در استان، کشف شده است. ضمن اینکه 107 درصد از قتل‌های به وقوع پیوسته در استان کشف و قاتلان به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان تاکید کرد: خوشبختانه در سایر جرائم نیز شاهد کاهش هستیم برای مثال در هشت ماهه امسال در سرقت مسلحانه 25 در صد کاهش، سرقت مغازه 31 درصد کاهش، سرقت منزل 9 درصد کاهش و جرائم به عنف 37 درصد کاهش داشته‌ایم.

وی گفت: در این مدت  2 هزار و 182 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شده‌اند که ارزش اموال قاچاق مکشوفه 15 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/60002/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول