اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دهدشت:

سرگروه‌های آموزشی به فکر کیفیت بخشی آموزش باشند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش دهدشت با بیان این‌که در بحث آموزش باید کیفیت‌بخشی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، گفت: کیفیت بخشی به تدریس باید در اولویت کاری سرگروه‌های آموزشی قرار گیرد.

سرگروه‌های آموزشی به فکر کیفیت بخشی آموزش باشند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، فریدون فاطمی‌زاده عصر امروز در حاشیه جلسه سرگروه‌های آموزشی مقطع متوسطه شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: سرگروه‌های آموزشی بازوهای توانمند توسعه آموزشی دانش‌آموزان و مدارس هستند.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت اضافه کرد: سرگروه‌های آموزشی با شناختی که از مطالب درسی و آموزشی و تحلیل نتایج امتحانات و طراحی سؤالات دارند می‌توانند مسیر موفقیت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان را فراهم کنند.

 فاطمی‌زاده افزود: با برنامه‌ریزی و برگزاری چنین جلساتی و همچنین کارگاه‌های تخصصی می‌توان به نتایج خوبی برای موفقیت تحصیلی و کسب نمرات مطلوب دانش‌آموزان در مدارس دست یافت.

وی در ادامه درصد رشد قبولی در سال تحصیلی گذشته را چشمگیر دانست و بیان داشت: درصد قبولی در سال تحصیلی گذشته رشد 6 درصدی داشته که در موارد مشابه نسبت به سال تحصیلی گذشته رشد داشته است.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت با بیان این‌که در بحث آموزش باید کیفیت بخشی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: کیفیت بخشی به تدریس باید در اولویت کاری سرگروه‌های آموزشی قرار گیرد. 

در ادامه سرگروه‌های آموزشی رشته‌های مختلف تحصیلی با ارائه پیشنهاداتی همچون توجه به شیوه برگزاری امتحانات، نظارت بر سؤالات و نمرات دانش‌آموزان، رتبه‌بندی دبیران، سرمایه‌گذاری ‌روی مقطع تحصیلی ابتدایی و نحوه بارم بندی و نمره دادن خواستار کیفیت بخشی به امر آموزش شدند.

در پایان این جلسه مصوب شد که سرگروه‌های آموزشی یک هفته قبل از برگزاری امتحانات لیست دبیران پیشنهادی خود را جهت بررسی و صدور ابلاغ و معرفی به حوزه تصحیح ارائه کنند.

انتهای پیام/2571/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول