اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

اختصاص 67 میلیارد تومان برای حمایت از صنایع تبدیلی کشاورزی

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از اختصاص 67 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار ویژه به استان اردبیل در حمایت از واحدهای تولیدی تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی خبر داد.

اختصاص 67 میلیارد تومان برای حمایت از صنایع تبدیلی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در جلسه کار گروه توسعه بخش کشاورزی اردبیل اظهار داشت: این میزان تسهیلات غیر از 132 میلیارد تومان تسهیلات حمایتی بخش کشاورزی است که قرار است به صاحبان صنایع تبدیلی بالای یک میلیارد تومان درخواست تسهیلات و دارندگان مجوزهای راه‌اندازی صنایع تبدیلی پرداخت شود.

این مسئول ادامه داد: در این زمینه بانک کشاورزی 15 میلیارد تومان، سپه 20 میلیارد تومان، صادرات 6 میلیارد تومان، توسعه تعاون 4.5 میلیارد تومان، صندوق حمایت 11 میلیارد تومان و بانک رفاه کارگران 8 میلیارد و 900 میلیون تومان به صاحبان طرح‌های تبدیلی پرداخت می‌کنند.

وی بیان داشت: این تسهیلات با نرخ سود 13 درصد و از طریق صندوق توسعه ملی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

نیکزاد تصریح کرد: این اعتبار ویژه طرح‌های تولیدی و تبدیلی زیر مجموعه کشاورزی است و بانک‌های عامل موظف هستند به سرعت این تسهیلات را به متقاضیان واجد شرایط که پیش از این از سازمان صنایع و معادن مجوز گرفته‌اند پرداخت کنند.

استاندار اردبیل با قدردانی از تلاش و همت نمایندگان استان در مجلس در صدور مجوز برای پرداخت این تسهیلات به دنبال سفر اخیر اعضای کمیسیون صنایع مجلس و رایزنی‌های نمایندگان اظهار داشت: امیدواریم این میزان تسهیلات در حل مشکلات صنایع تبدیلی استان اردبیل موثر باشد.

نیکزاد بیان داشت: قطعاً با پیگیری نمایندگان مجلس رقم 60 میلیارد و 400 میلیون تومان به صورت ریالی از طریق صندوق توسعه ملی مصوب و برای استان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان اظهار داشت: امیدواریم تمام بانک‌ها به ویژه بانک کشاورزی با مجموع رقم تسهیلاتی پرداختی 146 میلیارد تومان بتواند به متقاضیان این حوزه خدماتی مطلوب ارائه کند.

انتهای پیام/62001/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول