اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی گیلان خبر داد

صدور مجوز 16 طرح توسعه صنایع تبدیلی در گیلان

خبرگزاری فارس: معاون صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از صدور مجوز 16 طرح توسعه صنایع تبدیلی و تاسیس در استان خبر داد.

صدور مجوز 16 طرح توسعه صنایع تبدیلی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی قنبری‌نژاد ظهر امروز در جلسه جهاد کشاورزی استان با اشاره به صدور مجوز طرح توسعه صنایع تبدیلی، اظهار کرد: در مهر امسال تعداد 16 فقره جواز تاسیس و طرح توسعه صنایع تبدیلی در سازمان جهاد کشاورزی استان صادر شد.

وی میزان سرمایه‌گذاری این طرح‌ها را بالغ بر 951 میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: طرح‌های مذکور اشتغال 503 نفر را فراهم کرده است.

این مسئول ظرفیت فرآوری 16 طرح مذکور را بیش از 237 تن مواد خام کشاورزی در زمینه‌های شالیکوبی و دسته‌بندی برنج، بسته‌بندی محصولات خشکباری، بسته‌بندی عسل، پودرماهی، ترشیجات و شوریجات، بسته‌بندی چای، خوراک دام و طیور و آبزیان، درجه‌بندی و بسته‌بندی میوه‌جات و سبزیجات، فرآوری زیتون، کشتارگاه طیور و تولید کود بیولوژیک از ضایعات کشاورزی عنوان کرد.

وی صدور سه فقره پروانه‌ بهره‌برداری صنایع تبدیلی با سرمایه‌گذاری 11 هزار و 495 میلیون ریال و اشتغالزایی 27 نفر را از دیگر اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان در مهر امسال ذکر کرد.

به گفته قنبری‌نژاد، 3 هزار و 900 تن ظرفیت فرآوری پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده در زمینه سردخانه دو مداره، غذایی آماده و شالیکوبی است.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول