اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد همایش بین‌المللی امام سجاد(ع) خبر داد

حضور رهبر گروه قطان لبنان در بندرعباس/ تبدیل همایش امام سجاد(ع) به کنگره

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد همایش بین‌المللی امام سجاد(ع) از تبدیل همایش امام سجاد(ع) به کنگره امام سجاد(ع) خبر داد.

حضور رهبر گروه قطان لبنان در بندرعباس/ تبدیل همایش امام سجاد(ع) به کنگره

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی علامه‌زاده ظهر امروز در نشست خبری دومین همایش بین‌المللی امام سجاد (ع) در هرمزگان، اظهار داشت: هرمزگان سال گذشته در برگزاری این همایش عملکرد خوبی داشته است و در همین راستا برگزاری دومین همایش نیز به این استان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیشترین مقالات وصولی به دبیرخانه همایش مذکور بیشتر داخلی بود، افزود: اما امسال مقالات خارجی ارسالی به این جشنواره رشد قابل توجهی داشته است و این به منزله موفقیت این همایش است.

مشاور استاندار هرمزگان ادامه داد: بخشی از این مقالات به زبان عربی است و این امر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

علامه‌زاده یادآور شد: همانند سال گذشته طی دوره جاری همایش نیز از علمای دینی، اسلامی و مسیحی برای حضور در روز همایش دعوت کرده‌ایم.

وی افزود:‌ دکتر ایاب یونس مسیحی استاد دانشگاه بیروت، احمد قطام از علمای اهل سنت لبنان، رهبر گروه قطان لبنان و دکتر احساس صادق رئیس دانشگاه قابوس از جمله میهمانان ویژه دومین همایش بین‌المللی امام سجاد (ع) هستند که در روز همایش در بندرعباس حضور می‌یابند.

علامه‌زاده همچنین افزود: از شخصیت‌های مطرح مذهبی در داخل کشور نیز همانند سال گذشته برای سخنرانی دعوت به عمل آمده است که از این میان می‌توان به حضور آیت‌الله حائری شیرازی، نعیم‌آبادی و چندین شخصیت مطرح دیگر و همچنین حضور وزیر فرهنگ اشاره کرد.

وی اضافه کرد: در این مراسم علاوه بر افراد یاد شده از علمای اهل سنت، امام جمعه قشم به سخنرانی در روز همایش خواهد پرداخت.

رئیس ستاد برگزاری دومین همایش بین‌المللی امام سجاد (ع) همچنین از تبدیل این همایش به کنگره طی سال‌های آینده خبر داد و افزود: در دور دوم همایش امام سجاد (ع) علاوه بر برنامه‌های مد نظر در مرکز استان فرمانداران که به رئیس ستاد شهرستانی همایش امام سجاد (ع) منصوب شده‌اند، نیز برنامه‌هایی را در روز سالگرد وفات امام چهارم شیعیان خواهند داشت و به نحوی تمامی استان از این همایش بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/2310/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول