اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 بازی 17 امتیاز، هر بازی یک امتیاز

درخواست برای پاسخگویی افشاریان / همسر میثاقیان برای تبریک زنگ نزد

خبرگزاری فارس: هفدهمین دیدار آلومینیوم هرمزگان در لیگ برتر که در برابر سپاهان برگزار شد در نوع خود حاوی حاشیه‌های جالب توجهی بود.

درخواست برای پاسخگویی افشاریان / همسر میثاقیان برای تبریک زنگ نزد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، از بدو ورود آلومینیوم هرمزگان و تاسیس ورزشگاه خلیج فارس این شهر که گفته می‌شود 20 هزار نفر ظرفیت دارد، این نخستین بار بود که تیمی پرافتخار در سطح سپاهان در این ورزشگاه به زمین رفت.

*این امر سبب شد که این ورزشگاه برای یکی از معدود دفعات در طول عمر خود، پذیرای حدود 15 هزار تماشاچی در روی سکوها باشد.

*عدم آمادگی مسئولان ورزشگاه و هیئت فوتبال هرمزگان، مشکلاتی را در ورود تماشاچیان به ویژه با ازدحام جمعیت تا اواسط نیمه اول رقم زده بود.

*همچنین گفته می‌شد، که بلیط برای ورود به استادیوم خلیج فارس به سختی قابل دریافت بوده است.

*مشکلات جایگاه خبرنگاران کماکان به قوت خود باقی و این جایگاه به چند عدد صندلی و یک اتاق خالی با یک آب‌سردکن با شیشه‌های کثیف خلاصه شده است، حتی در این بازی از لیوان‌های جند باز استفاده شده در لیوان‌گیر این آب‌سردکن استفاده شده بود که اعتراض خبرنگاران را در پی داشت، لیست اسامی بازیکنان همچنان در ورزشگاه برای خبرنگاران نایاب است.

*از نکات جالب توجه دیگر در این مسابقه این بود که در ابتدای فصل برخی از کارشناسان و حتی بعضا میثاقیان نیز در سخنانی گفته بودند که آلومینیوم حتی اگر از هر بازی یک امتیاز نیز بگیرد کاری بزرگ کرده است، که باید گفت با کسب تساوی در برابر سپاهان، امتیازات آلومینیوم به هفده امتیاز از هفده بازی در نیم فصل اول رسید و این به معنای هر بازی یک امتیاز است.

*تشویق‌های پیایی، نظم و احترام تماشاچیان هرمزگانی به تیم میهمان در نوع خود مثال‌زدنی بود.

*در بخش‌هایی از ورزشگاه پارچه نوشته‌هایی با مضمون پاسخگویی و عذرخواهی خداداد افشاریان به دلیل اظهارات اخیرش در مورد فوتبال هرمزگان نصب شده بود.

*میثاقیان پس از به ثمر رسیدن گل تساوی مورد تشویق شدید تماشاچیان قرار گرفت.

*حضور تماشچیان اصفهانی در گوشه جنوبی ورزشگاه محسوس و مشهود بود.

*چلنگر مترجم سال‌های پیش تیم ملی، در این دیدار نیز به همراه کرانچار مورد توجه بسیاری از تماشاچیان و رسانه‌ها بود.

*میثاقیان نیز در مصاحبه پایانی بازی همانند دیگر مصاحبه‌ها حرف‌های جالبی زد، در دقایق پایانی این نشست بود که موبایلش زنگ خورد و گفت به احتمال زیاد این همسرم است که می‌خواهد کسب تساوی در برابر سپاهان را به من تبریک بگوید. اما زمانی که تلفن را از جیبش بیرون آورد گفت: کسی دیگری پشت خط است.

آلومینیوم با کسب این تساوی با هفده امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند، و سپاهان نیز با کسب 31 امتیاز باید منتظر بازی آخر استقلال بماند تا تکلیف قهرمان نیم فصل در بازی استقلال و داماش مشخص شود.

انتهای پیام/88001/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول