اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت تمام مسئولان صورت می‌گیرد

اعزام بی‌خطر کاروان‌های راهیان نور از کرمانشاه به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه گفت: با حمایت تمام مسئولان، شاهد اعزام بی‌خطر کاروان‌های راهیان نور از کرمانشاه به مناطق عملیاتی جنوب و غرب خواهیم بود.

اعزام بی‌خطر کاروان‌های راهیان نور از کرمانشاه به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی یوسفی‌راد در نشست ستاد هماهنگی کاروان‌های راهیان‌نور که در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: حضور نوجوانان و جوانان در مناطق عملیاتی، رعایت دقیق مسایل ایمنی به هنگام اعزام کاروان‌های راهیان نور یک ضرورت است.

وی ادامه داد: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی و بازدید از یادمان‌های شهدا یک حرکت فرهنگی بزرگ و اثربخش است.

یوسفی‌راد خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب زمینه افزایش اعزام این کاروان‌ها از استان به مناطق جنوب و همچنین پذیرش آنها از سراسر کشور به کرمانشاه را فراهم آوریم.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه با اعلام اینکه حرکت فرهنگی سپاه پاسداران در اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی از جمله مواردی است که مورد توجه دشمنان قرار گرفته است، افزود: به همین خاطر باید تمام توان خود را برای هرچه بهتر اجرا کردن این کار فرهنگی به کار گیریم تا دشمنان با تبلیغات منفی نتوانند آثار مثبت آن را از بین ببرند.

یوسفی در پایان ابراز امیدواری کرد که با حمایت تمام مسئولان، شاهد اعزام بی‌خطر کاروان‌های راهیان نور از استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی جنوب و غرب باشیم. 

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول