اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اواسط دی ماه امسال

30 هزار دانش‌آموز پسر اصفهانی به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: حدود 30 هزار دانش‌آموز پسر استان نیز از اواسط دی ماه امسال در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

30 هزار دانش‌آموز پسر اصفهانی به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند

محمد ادیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اعزام دانش‌آموزان استان به اردو‌های راهیان نور طی دو مرحله انجام می‌شود، اظهار کرد: دانش‌آموزان دختر استان در مرحله نخست از اواسط مهر ماه تا نهم آذر ماه امسال بوده است و دانش‌آموزان پسر استان نیز از اواسط دی ماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب از نظر اعتباری هیچ‌گونه مشکلی ندارد، اضافه کرد: تمام اعتبارات اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزان دختر اصفهان تخصیص یافت و اعتبارات اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزان پسر نیز تأمین شده و به صورت کامل تخصیص می‌یابد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: امسال حدود 58 هزار نفر دانش‌آموز و فرهنگی در سطح استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند که حدود 12 هزار نفر از این افراد از دانش‌آموزان دختر هستند که در مرحله نخست به اردو‌های راهیان نور اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه حدود 30 هزار دانش‌آموز پسر استان نیز از اواسط دی ماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند، ادامه داد: از سهمیه اعزام به مناطق عملیاتی جنوب به تعداد دانش‌آموزان پایه دوم مقطع متوسطه برخوردار هستیم اما اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب داوطلبانه است.

ادیب با اشاره به اینکه با توجه به داوطلبانه بودن شرکت دانش‌آموزان در اردو‌های راهیان نور تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این اردو‌ها نیز به میزان استقبال آنها از این اردو‌ها بستگی دارد، تاکید کرد: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب یک طرح اجباری نیست و بسیج دانش‌آموزی از ظرفیت کامل برای اعزام تمام دانش‌آموزان پایه دوم دوره متوسطه برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه زیر‌ساخت‌های اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب در استان اصفهان فراهم شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، افزود: دانش‌آموزان استان تا مراحل پایانی اعزام‌ها نیز می‌توانند برای شرکت در اردو‌های راهیان نور ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول