اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب 6 دستگاه اتوبوس صورت گرفت

اعزام آخرین گروه از دختران دانش‌آموز قم به سرزمین‌های نور

خبرگزاری فارس: آخرین گروه از دختران دانش‌آموز سال دوم دبیرستان قم در قالب شش دستگاه اتوبوس از محل ستاد سپاه علی بن ابیطالب(ع) به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

اعزام آخرین گروه از دختران دانش‌آموز قم به سرزمین‌های نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مسئول اردویی سپاه علی بن ابیطالب(ع) بسیج با بیان اینکه آخرین گروه از دختران دانش‌آموز سال دوم دبیرستان قم در قالب شش دستگاه اتوبوس از محل ستاد سپاه علی بن ابیطالب(ع) به اردوی راهیان نور اعزام شدند، گفت: این گروه دانش‌آموزان از دبیرستان‌های دخترانه ناحیه دو آموزش و پرورش بودند و طبق روال تقویم اجرایی برنامه‌های اردو به زیارت رزمگاه شهدا اعزام شدند.

ستار احمدوند با بیان اینکه تاکنون 5 هزار دانش‌آموز از استان قم به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند، گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده مسئولیت برنامه‌ریزی و پشتیبانی اردوی پسران با آموزش و پرورش استان بوده و سپاه نیز مسئولیت اجرا و اعزام را به عهده دارد.

وی افزود: زمینه اعزام پسران فراهم شده و با اعلام آمادگی آموزش و پرورش استان نخستین اعزام پسران دانش‌آموز از ابتدای بهمن آغاز می‌شود.

گفتنی است، در مراسم اعزام آخرین گروه از دانش‌آموزان به مناطق جنگی جنوب، حجت‌الاسلام نجفی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو قم و محمدحسین محمودیان فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع) نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/2258/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول