اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در عمل به منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت

گام‌ بلند دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه‌وبویراحمد برای بسترسازی دانشگاه اسلامی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه‌وبویراحمد از کارهای فرهنگی صورت گرفته در این دانشگاه خصوصاً در زمینه همایش‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی خبر داد و گفت: این دانشگاه گام‌های بلندی برای ایجاد دانشگاه اسلامی برداشته است.

گام‌ بلند دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه‌وبویراحمد برای بسترسازی دانشگاه اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا یوسفوند در جمع اساتید این دانشگاه اظهار داشت: کادر علمی دانشگاه پیام‌نور استان با هدف تولید علم و ایجاد بستر دانشگاه اسلامی و بدون در نظر گرفتن بسیاری از کاستی‌ها و تنها با سلاح علم و تجربه اقدام به فعال‌سازی بستر پژوهش و تحقیق در جهت آرمان‌ها و دغدغه‌های اصلی بنیان‌گذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری کرده است.

وی افزود: در جهت ایجاد و توسعه پژوهش‌های دانشجویی، این گونه کارها را به سمت مراکز و واحدها سوق خواهیم داد و از این گونه پژوهش‌ها به جد حمایت خواهیم کرد.

یوسفوند در ادامه سخنان خود کلامی زیبا از امیرالمؤمنین (ع) بیان کرد که فرمود: «ای کمیل دانش بهتر از ثروت است زیرا دانش از تو پاسداری می‌کند ولی تو از ثروت پاسداری می‌کنی، ثروت با بخشش و انفاق کم می‌شود، علم با انتشار بیشتر و آن‌گاه که ثروت از میان برود صاحبش را نیز نابود می‌کند».

این مسئول گفت: برای تداوم حرکت‌های علمی در مراکز و واحد‌ها همکاری همه ارگان‌ها و نهادهای مستقر در شهرستان‌ها ضرورتی غیر قابل اجتناب است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به گام‌های بلند این دانشگاه برای اسلامی شدن که مورد نظر مقام معظم رهبری است، اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا اقدامات ارزنده‌ای در طول 2 سال اخیر انجام شده که رشد چندین برابری فعالیت‌های فرهنگی از این جمله است.

این مسئول به تعدادی از این اقدامات اشاره کرد و گفت: برگزاری چندین همایش ملی و منطقه‌ای با ارائه مقالات تأثیرگذار از آن جمله است که پیام‌نور این استان آن را برگزار کرده است.

یوسفوند ادامه داد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی از این دست اقدامات بوده که در چند ماه آینده و همزمان با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری بر تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد.

انتهای‌پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول