اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با کاروان سفینة النجاة-30

ورود ضریح به کربلای ایران / پلدختری‌ها ضریح اباعبدالله را بدرقه کردند

خبرگزاری فارس: مردم عاشورایی پلدختر به منطقه پل زال در 50 کیلومتری این شهر آمدند و با شور و حال خاصی از ضریح عشق استقبال و آن را به سمت اندیمشک بدرقه کردند.

ورود ضریح به کربلای ایران / پلدختری‌ها ضریح اباعبدالله را بدرقه کردند

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به کاروان سفینة النجاة، پس از اینکه کاروان سفینة النجاة با چشمان اشکبار هزاران خرم آبادی بدرقه شد ضریح مطهر در منطقه پل زال مورد استقبال مردم پل دختر قرار گرفت.

ظهر امروز کاروان سفینه النجاه خرم آباد را به سمت اندیمشک در استان خوزستان ترک کرد اما در بین راه در مناطق مختلف مورد ابراز احساسات پرشور مردم عاشورایی و عاشقان ابا عبدالله الحسین قرار گرفت.

مردم عاشورایی پل دختر نیز فاصله 50 کیلومتری این شهر تا منطقه پل زال را که کاروان سفینة النجاة از آن عبور می‌کند را طی کرده بودند و منتظر دیدار ضریح عشق بودند.

این مردم پس از آنکه ضریح اباعبدالله را مشاهده کردند آن را در آغوش کشیدند و با چشمانی اشکبار نسبت به ضریح عشق ابراز احساسات کردند.

مردم عاشورایی پل دختر و مناطق اطراف با پرچم‌ها و بیرق‌های سیاه به زیارت ضریح عشق آمدند و در ماه عزای حسینی به سوگواری در کنار این ضریح مطهر پرداختند.

پس از ابراز احساسات مردم با بدرقه صدها عاشق اهل بیت کاروان سفینه النجاة به سمت اندیشمک حرکت کرد. هم‌اکنون ضریح مطهر امام حسین وارد استان خوزستان کربلای ایران و محل ریخته شدن خون جوانان عاشورایی بر زمین شد.

انتهای پیام/78010/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول