اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برخلاف اخبار برخی سایت‌ها

ضریح امام حسین هنوز به خوزستان وارد نشده است

خبرگزاری فارس: فرماندار اندیمشک گفت: جمعیت مردمی که از استان‌های لرستان و کرمانشاه برای بدرقه ضریح مطهر امام حسین(ع) به پل زال آمده‌اند به حدی زیاد است که ضریح هنوز به منطقه خوزستان وارد نشده است.

ضریح امام حسین هنوز به خوزستان وارد نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌زال، خداداد محمدی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: هنوز ضریح به استان خوزستان نرسیده است.

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه وارد شدن ضریح به خوزستان تاخیر زیادی داشته است، افزود: ضریح امام حسین(ع) قرار بود ساعت 14 به خوزستان برسد ولی تا کنون که ساعت 22:10 است هنوز به محدوده خوزستان وارد نشده است.

محمدی افزود: مردم در شهرهای بیدروبه، حسینیه، دوکوهه و اندیمشک بی‌صبرانه منتظر ورود ضریح مطهر امام حسین(ع) به خوزستان هستند ولی هنوز این ضریح به استان وارد نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، برخی از خبرگزاری‌ها در ساعات گذشته خبر از ورود ضریح امام حسین(ع) به خوزستان داده بودند که این ادعا با مصاحبه خبرنگار فارس تکذیب شد.

انتهای پیام/72006/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول