اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینةالنجاة در کربلای خوزستان-11

ضریح مطهر امام حسین وارد خوزستان شد

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد استقبال از ضریح امام حسین(ع) گفت: ضریح مطهر سرور و سالار شهیدان دقایقی پیش به مرز استان خوزستان وارد شد.

ضریح مطهر امام حسین وارد خوزستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شمال خوزستان، علی‌اصغر وحیدی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ضریح مطهر امام حسین(ع) که قرار بود ساعت 11 صبح امروز به خوزستان وارد شود سرانجام پس از حدود 12 ساعت تاخیر دقایقی پیش به مرز استان وارد شده است.

وی افزود: این ضریح هنوز به بیدروبه و حتی حسینیه نرسیده است و ورود آن به شهرستان اندیمشک تقریبا حوالی ساعت 2 الی 3 بامداد اتفاق می‌افتد.

مسئول ستاد استقبال از ضریح امام حسین(ع) تاکید کرد: این ضریح پس از ورود به شهرستان اندیمشک در جوار مرقد شهدای گمنام مستقر خواهد شد.

وحیدی خاطر نشان کرد: ضریح متبرک امام حسین (ع) که در قم ساخته شده، فردا پس از زیارت مردم شهید پرور اندیمشک به سمت شهرستان دزفول حرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، برخی از خبرگزاری‌ها در ساعاتی پیش اعلام کرده بودند که ضریح امام حسین(ع) ساعت 19:30 به خوزستان وارد شده است که این خبر به طور کامل از سوی مسئولان در این استان تکذیب شد.

انتهای پیام/72006/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول