اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان در گفتگو با فارس:

آبادان مهیای استقبال از ضریح مطهر اباعبدالله‌الحسین(ع) است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: آبادان مهیای استقبال از ضریح مطهر اباعبدالله‌الحسین(ع) است.

آبادان مهیای استقبال از ضریح مطهر اباعبدالله‌الحسین(ع) است

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به ورود ضریح مطهر امام حسین(ع) به این منطقه اظهار کرد: آبادان، مهیای استقبال از این ضریح مطهر است.

وی با بیان اینکه برای ورود ضریح امام حسین(ع) به شهر آبادان همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است، افزود: در این راستا اقدامات لازم برای تأمین امنیت در شهرستان توسط اعضای شورای تأمین و نیروی انتظامی صورت گرفته است.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه برای ورود ضریح امام حسین(ع) به شهر، همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است، تصریح کرد: انتقال ضریح مطهر به این منطقه با استقبال مردم این شهرستان و عاشقان اهل بیت(ع) صورت می‌گیرد تا همراه با کاروان کربلا، شور و شعور عاشورایی در کشور دوباره به منصه ظهور برسد.

وی اضافه کرد: ملت حسینی و امت عاشورایی آبادان در دهه اول ماه محرم به خصوص در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، خالصانه عزاداری کردند.

ایلخاص‌زاده افزود: در طول 1400 سال گذشته دشمنان اسلام همواره سعی در تحریف نام و اهداف امام حسین(ع) از اذهان مردم را داشته‌اند که به اهدافشان دست نیافتند.

وی در ادامه گفتگو با خبرنگار فارس با یادآوری اینکه سرمایه جامعه شیعی عشق و محبت به اهل بیت است، بیان کرد: تاکنون ما از این سرمایه گرانقدر مؤثرترین بهره‌ها را برده‌ایم.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه افتخار ساخت ضریح جدید امام حسین(ع) به لطف پروردگار بار دیگر نصیب ملت ایران شد، گفت: علاوه بر این همیشه ایرانیان شیعی در مرمت و ساخت عتبات عالیات برجسته ترین نقش را داشته‌اند و بخش اعظم این ساخت و سازها توسط ملت ایران انجام شده است.

وی همچنین یادآور شد: در هر کاری باید حضور با شکوه مردم را در نظر بگیریم تا حضور آنان در این گونه مراسم‌ها پررنگ‌تر باشد.

ایلخاص‌زاده در ادامه گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به ارادت مردم ایران به ائمه اطهار و مشارکت در ساخت ضریح جدید امام حسین(ع) تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه بهره‌برداری مردم از این فرصت معنوی را فراهم کرده و بسترهای لازم را به گونه‌ای مهیا کنیم که عشق و ارادت مردم به ساحت مقدس امام حسین(ع) به نمایش گذاشته شود.

وی با تأکید بر اینکه عشق و ارادت مردم آبادان به اهل بیت وصف ناپذیر است، اظهار کرد: مردم این منطقه همواره جلوه‌هایی از عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس اهل بیت و سیدالشهدا نشان داده‌اند.

فرماندار ویژه آبادان در ادامه گفتگو با خبرنگار فارس با تأکید بر اینکه به طور حتم مردم خوزستان با استقبال خود از ضریح مطهر امام حسین(ع) عاشورای دیگری را به وجود می‌آورند، گفت: مردم آبادان مانند تاسوعا و عاشورای، استقبال پرشوری از ضریح سیدالشهدا دارند.

وی تصریح کرد: انتظار این است که مردم از این فیض بزرگ محروم نمانند و در این راستا هیئت‌های عزاداری استان مانند روز عاشورا و تاسوعا به میدان بیایند.

انتهای پیام/2329/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول