اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاروان سفینةالنجاة در کربلای خوزستان ـ 19

مردم شوش برای عزاداری کنار ضریح امام حسین(ع) وارد اندیمشک شدند

خبرگزاری فارس: مردم شهرستان شوش برای برپایی مراسم عزاداری در کنار ضریح مطهر امام حسین(ع) وارد شهرستان اندیمشک شدند.

مردم شوش برای عزاداری کنار ضریح امام حسین(ع) وارد اندیمشک شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حضور بی‌نظیر مردم شهرستان اندیمشک برای استقبال از ضریح مطهر امام حسین(ع) به حدی است که خودروی حامل ضریح در حال حاضر در بلوار انقلاب این شهرستان واقع در کوی لور کاملا متوقف شده است.

بر اساس این گزارش، در شرایط کنونی علاوه بر مردم شهرستان اندیمشک عشایر غیور عرب شهرستان شوش برای استقبال از این ضریح مطهر وارد شهرستان اندیمشک شده‌اند.

بر این اساس، عشایر عرب شهرستان شوش با در دست داشتن پرچم‌هایی با نقوش یا حسین(ع) شهید، و یا  حسین مظلوم وارد این شهرستان شده‌اند و در حال ملحق شدن جه سیل جمعیت استقبال کننده هستند.

بر اساس این گزارش، در شرایط کنونی مسئولان و اعضای شورای اداری شهرستان اندیمشک جمعیت استقبال کننده را در خیابان‌های شهر همراهی می‌کنند.

بر این اساس، قرار است ضریح مطهر امام حسین(ع) پس از گذشتن از بلوار انقلاب به میدان جانبازان و سپس میدان خلیج فارس، چهار راه شهید بهشتی و میدان آزادگان در کنار مزار شهدای گمنام این شهرستان مستقر شود تا مراسم عزاداری مردم این شهرستان رسما آغاز شود.

بر این اساس، پیش بینی شده است که شامگاه این ضریح به مزار شهدای گمنام شهرستان اندیمشک برسد و قطعا ورود این ضریح به شهرستان دزفول نیز با تاخیر قابل ملاحظه همراه خواهد بود.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول