اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهاباد تاکید کرد

اجرای طرح توسعه شهر خلیفان

خبرگزاری فارس: فرماندار مهاباد گفت: طرح توسعه شهر خلیفان هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

اجرای طرح توسعه شهر خلیفان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خضر کاک درویش در جلسه شورای اداری مهاباد، اظهار داشت: توسعه شهر جدید خلیفان نیازمند توجه هر چه بیش‌تر مسئولان ذی‌ربط است که برای این منظور لازم است تا اهتمام جدی وجود داشته باشد.

وی خواستار همکاری هر چه بیشتر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این زمینه شد و افزود: توسعه خلیفان نیازمند توجه بیشتر است که برای این منظور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با نوسازی واحدهای مسکونی می‌تواند گام بزرگی در این زمینه بردارد.

کاک‌درویش در ادامه با اشاره به در پیش بودن زمستان گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و سردی هوا لازم است تا سوخت مورد نیاز روستاییان تأمین شود.

این مسئول با بیان اینکه زمستان‌ها با بارش برف شاهد بسته شدن راه‌های روستایی این شهرستان می‌شویم ابراز داشت: برای جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی در زمستان لازم است تا اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.

فرماندار مهاباد با بیان اینکه دامداران و کشاورزان تولیدکنندگان بی‌ادعا هستند، متذکر شد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید با ایجاد آرامش و امکانات لازم کشاورزان و دامداران را برای تولید بیش‌تر تشویق کنیم.

کاک‌درویش خواستار رفع مشکلات موجود در این زمینه شد و اذعان داشت: بیمه محصولات کشاورزی، تأمین سوخت مورد نیاز کشاورزان و ترویج و آموزش کشاورزی گام مهمی در این زمینه است که دستگاه‌های اجرایی این شهرستان می‌توانند بردارند.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول