اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوی خبر داد

برگزاری 40 کلاس طرح قرآنی 1446 در خوی

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوی، گفت: طرح قرآنی 1446 در این شهرستان در قالب 40 کلاس آموزشی برگزار شد.

برگزاری 40 کلاس طرح قرآنی 1446 در خوی

سجاد جعفرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح قرآنی 1446 با محور حفظ جزء سی کلام وحی با حضور بیش از 800 نفر در شهرستان خوی و بخش‌های تابعه برگزار شد.

این مسئول تصریح کرد: برای تربیت نیروی متخصص و متعهد قرآنی در امر آموزش در نیمه اول سال جاری دو دوره تربیت معلم در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی در خوی و چایپاره برگزار شد.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوی به اجرای 20 کلاس توانمندسازی آحاد مردم در قرائت قرآن و نماز اشاره کرد و افزود: بیش از 500 نفر در این طرح شرکت داشتند.

جعفرزاده با بیان اینکه در حال حاضر 21 مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستایی در امر آموزش و ترویج فعالیت‌های قرآنی در شهرستان خوی فعال هستند، متذکر شد: در راستای توسعه فرهنگ دینی و قرآنی کرسی دائمی تلاوت آیات کلام وحی همه روزه در مساجد شهرستان خوی برگزار می‌شود.

وی د پایان اذعان داشت: آزمون ورودی سومین دوره تربیت معلم قرآن با حضور 150 داوطلب در رشته روخوانی و روان‌خوانی برگزار شد و از این تعداد 25 نفر که بالاترین نمرات را کسب کرده بودند برای حضور در دوره آموزشی انتخاب شدند.

انتهای پیام/610012/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول