اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد استان مرکزی:

55 موسسه قرآنی در استان مرکزی فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از فعالیت 55 مؤسسه فرهنگی و قرآنی در شهرهای مختلف استان خبر داد.

55 موسسه قرآنی در استان مرکزی فعالیت دارند

مصطفی مشایخی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در آستانه فرا رسیدن هفته قرآنی اظهار داشت: فعالیت موسسات قرآنی در سال‌های اخیر نسبت به چند سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده ‌است.

وی تصریح کرد: موسسات قرآنی نقش مهمی در نهادینه کردن فعالیت‌های قرآنی در جامعه دارند و توسعه کمی و کیفی این موسسات در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به استقبال بسیار خوب خانواده‌ها از این موسسات اضافه کرد: تلاش برای نهادینه ‌کردن فعالیت‌های قرآنی به صورت جدی در دستور کار این موسسات قرار دارد.

مشایخی با اشاره به تجهیز موسسات قرآنی اضافه کرد: در سال جاری بیش از سه میلیارد و 770 میلیون ریال اعتبار به 29 موسسه قرآنی از موسسات فعال استان به منظور پرداخت هزینه خرید تجهیزات آموزشی و اداری، خرید ساختمان و هزینه رهن و اجاره پرداخت شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به قرآن خاطر‌نشان کرد: عمل به قرآن نه تنها باعث تحول در زندگی و سعادت افراد می‌شود، بلکه موجب نجات امت اسلامی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند علاج دردها و معضلات دنیای اسلام ایمان راسخ به قرآن و عمل به این کتاب بزرگ آسمانی است.

انتهای پیام/87001/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول