اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف اقتصادی و عمرانی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: برای رسیدن به شاخص‌های مورد نظر باید بتوانیم در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاران بیش‌تری را جذب کنیم.

جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف اقتصادی و عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی صادرات که در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: بهبود وضعیت معیشت مردم دغدغه تمام مسئولان و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به قطع وابستگی اقتصاد کشور به صادرات نفت، خاطر نشان کرد: یکی از ایرادهایی که به رژیم شاه وارد می‌شد این بود که اقتصاد ما تک محوری است و وابسته به صادرات نفت است، ولی با توجه به مشکلات زیرساختی که مقارن با جنگ تحمیلی بود این اتفاق تا به امروز نیفتاده است.

جلال‌زاده با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آذربایجان غربی رو به رشد است، افزود: آذربایجان غربی در مقایسه با سایر استان‌های توسعه یافته در جذب سرمایه‌گذاران خصوصی بسیار موفق عمل کرده است.

استاندار آذربایجان غربی نتایج سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی را اشتغال، بهبود کیفیت کالاها و صادرات بیشتر عنوان کرد و گفت: باید سلایق و نظرات اتاق بازرگانی را در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی دخالت داد.

وی در پایان اذعان داشت: تولید کالاهای با کیفیت و توجه به بسته‌بندی شکیل، استمرار فروش کالا را تضمین می‌کند.

انتهای پیام/61010/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول