اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان تاکید کرد

تلاش برای جذب سرمایه‎گذار جدید توسط پتروشیمی گلستان

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان تلاش برای جذب سرمایه‎گذار جدید توسط شرکت پتروشیمی تاکید کرد.

تلاش برای جذب سرمایه‎گذار جدید توسط پتروشیمی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، استاندار گلستان در این نشست گفت: فضای جدیدی ایجاد شده که زمینه خوبی است تا مردم احساس کنند که یک وحدت رویه و اجماع نظر بین بخش خصوصی و دولتی به وجود آمده تا آرزوی دیرینه مردم استان به ثمر بنشیند.

جواد قناعت اظهار داشت: هدف همه ما این است که این پروژه بزرگ ملی از رکود خارج شده و به پویایی برسد و این امر جز با تعامل و همدلی بخش خصوصی و دولتی امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکل پتروشیمی گلستان به تنهایی از عهده بخش خصوصی و یا دولتی خارج است و به همراهی، تعامل و همدلی هردوی اینها در کنار هم نیاز است.

قناعت تأکید کرد: استاندار، مجموعه استانداری و نمایندگان مجلس برای رفع موانع اعتبارات ارزی و ... پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد.

استاندار گلستان به تلاش برای جذب سرمایه‎گذار جدید توسط شرکت پتروشیمی اشاره کرد و افزود: این شرکت به عنوان بخش خصوصی مختار است تا با هر فرد یا شرکتی به عنوان سرمایه‎گذار وارد مذاکره شود و مسئولان استان به عنوان مجموعه دولتی هم از آن حمایت می‎کنند.

وی ادامه داد: باید دقت کنید تا قوی‌ترین افراد با توان مالی بسیار بالا و همچنین انگیزه انجام کار را انتخاب کنید تا بتوانیم کار را با سرعت و شتاب بیشتری پیش ببریم.

قناعت تصریح کرد: جلسات مشترک با حضور همین جمع (نماینده مجلس، استاندار و اعضای هیئت مدیره و ... ) تا به نتیجه رسیدن موضوع به‌صورت ماهانه برگزار خواهد شد.

گزارش اقدامات انجام شده به صورت پیوسته به دبیرخانه آن (سازمان امور اقتصادی و دارایی) ارسال خواهد شد.

به منظور بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در پتروشیمی گلستان برای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی، جلسه‌ای با حضور جواد قناعت استاندار گلستان، عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، هیئت مدیره شرکت پتروشیمی استان و ... در دفتر استاندار برگزار شد.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول