اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

کمیته آسیب‌شناسی عملکرد هیئت‌های مذهبی باید تشکیل شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بر ضرورت تشکیل کمیته آسیب‌شناسی عملکرد هیئت‌های مذهبی تاکید کرد و گفت: کمیته باید به صورت کارشناسی به این امور وارد شود.

کمیته آسیب‌شناسی عملکرد هیئت‌های مذهبی باید تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه مهاجرت جوان‌ها از برخی مناطق از باب دلخوشی نیست، اظهار داشت: در اغلب اوقات این مهاجرت‌ها به اجبار انجام می‌شود.

وی مهاجرت جوانان را از مناطق روستایی و کم‌تر برخوردار استان به نقاط حاشیه‌ای شهرهای بزرگ موجب وارد آمدن آسیب‌های اجتماعی به خانواده‌ها اعلام کرد.

امام جمعه زنجان خالی شدن روستاها را برای تولید مضر عنوان کرد و گفت: مهاجرت جوانان موجب صدمه دیدن خانواده‌های روستایی و همچنین خود این جوانان در حاشیه‌ شهرهای بزرگ می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از عملکرد تبلیغات اسلامی استان زنجان در حوزه ساماندهی هیئت‌های مذهبی افزود: عملکرد این هیئت‌ها باید آسیب‌شناسی شود.

آیت‌الله خاتمی تشکیل کمیته آسیب‌شناسی برای فعالیت هیئت‌های مذهبی را از ضروریات عنوان کرد.

وی پرداختن به مباحث سبک زندگی ایرانی را خارج از منابعی که وجود دارد بی‌معنی اعلام کرد و گفت: وارد کردن منابع جدید منوط به مطالعات میدانی است.

در ادامه جلسه معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان از عملکرد هیئت‌های مذهبی در ایام محرم تقدیر کرد و گفت: با وجود همه تذکرات داده شده مشکلاتی وجود داشت.

فیروز احمدی استان زنجان را یکی از پنج استان برتر در اجرای طرح تحول اداری اعلام کرد و افزود: تحول اداری استان با مدل‌های بومی روی داده است.

انتهای پیام/73004/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول