اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در میدان آستانه

اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی استان قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: در روز منتسب به حضرت علی‌اکبر(ع) اسوه جوانان عاشورایی و شبیه‌ترین مردم در صورت و سیرت و گفتار به رسول خدا(ص) اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی استان قم برگزار می‌شود.

اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی استان قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری اظهار کرد: در دو سال اخیر تعداد زیادی از هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی و دانشجویی در استان شکل گرفته و هزاران نفر از جوانان شیفته ائمه اطهار(ع) در روز منتسب به حضرت علی‌اکبر(ع) به عنوان بیعت با این جوان رشید جریان عاشورا، به صحنه می‌آیند و از نقاط مختلف استان در قالب دسته‌های عزا به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) عزاداری می‌کنند.

وی هدف از این برنامه دینی را انس و آشنایی و معرفت هر چه بیشتر جوانان با الگوی جوانان عاشورا حضرت علی‌اکبر(ع) ذکر کرد و گفت: این حرکت ارزنده موجب تأثیرگذاری اخلاق و فکر و اندیشه حضرت علی اکبر(ع) بر جوانان ما می‌شود.

به گفته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی استان در روز منتسب به حضرت علی اکبر(ع) با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان، بسیجیان و قشرهای مختلف مردم در میدان آستانه برگزار شود.

حجت‌الاسلام اسکندری اظهار امیدواری کرد که این اجتماع بزرگ به الگویی برای دیگر استان‌های کشور تبدیل شود.

وی از همه جوانان عاشورایی و هیئت‌های مذهبی خواست که ساعت 15 و 30 دقیقه روز جمعه با حضور گسترده خود در میدان آستانه صحنه زیبایی از محبت و مودت به اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه امام حسین(ع) و حضرت علی اکبر(ع) خلق کنند.

انتهای پیام/2258/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول