اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

200 تن گوشت منجمد میان هیئت‎های مذهبی لرستان توزیع شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 200 تن گوشت قرمز منجمد میان هیئت‌های مذهبی استان توزیع شده است.

200 تن گوشت منجمد میان هیئت‎های مذهبی لرستان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، محمدرضا دالوند گفت: این میزان گوشت قرمز با قیمت هر کیلوگرم 140 هزار ریال در هیئت‌های مذهبی عرضه شده است.

وی اظهار کرد: همچنین برنج مورد نیاز هیئت‌های مذهبی برای تهیه و توزیع نذورات در ماه محرم و صفر نیز به میزان کافی ذخیره و با قیمت مصوب هر کیلوگرم 25 هزار ریال توزیع شده است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: این برنج علاوه بر توزیع در هیئت‌های مذهبی، برای تنظیم بازار در سطح استان لرستان نیز عرضه شده است.

دالوند ادامه داد: توزیع شکر برای هیئت‌های مذهبی استان نیز با قیمت هر کیلوگرم 13 هزار و 750 ریال در دستور کار این سازمان قرار گرفته که مقداری از آن توزیع شده است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان یادآور شد: تحویل شکر به هیئت‌های مذهبی لرستان در شهر خرم‌آباد با مبلغ هر کیلوگرم 13 هزار و 750 ریال و دریافت حواله و تحویل آن در استان خوزستان (محل تولید) با قیمت 13 هزار ریال است.

وی با بیان اینکه در توزیع شکر و برنج مورد نیاز هیئت‎ها تا آخر صفر محدودیتی وجود ندارد، گفت: این اقلام مصرفی تنها به هیئت‌های دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی عرضه می‌شود.

انتهای پیام/85001/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول