اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ششمین روز از ماه محرم امسال صورت گرفت

برگزاری مراسم عزاداری هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزان اصفهانی

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با ششمین روز از ماه محرم امسال و در آستانه عاشورا و تاسوعای حسینی مراسم عزاداری هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزان اصفهان برگزار شد.

برگزاری مراسم عزاداری هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش از ظهر امروز هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی موجود در سطح استان اصفهان با برگزاری مراسم عزاداری در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی برای حفظ و تقویت ریشه‌های فرهنگ عاشورای حسینی در جامعه، حضور خود را برای دفاع از اسلام به تمام مردم نشان دادند.

در حال حاضر هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی موجود در سطح استان برای برگزاری برنامه‌های مختلف مذهبی در ایام محرم برای تبیین فرهنگ عاشورایی در سطح جامعه آماده شدند.

هم‌زمان با ششمین روز از ماه محرم امسال و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم عزاداری هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزان اصفهان برگزار شد.

در حال حاضر در سطح استان اصفهان حدود 335 هیئت مذهبی دانش‌آموزی وجود دارد که دانش‌آموزان دختر و پسر در قالب این هیئت‌ها در زمینه مباحث مذهبی فعالیت می‌کنند که البته درصد بیشتر این هیئت‌ها با حضور دانش‌آموزان پسر استان اداره می‌شوند.

به گزارش فارس، هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزان استان به مناسبت‌های مختلف مذهبی از جمله اعیاد مذهبی، ولادت‌ها و شهادت‌های ائمه اطهار(ع) و به ویژه در ایام عاشورای حسینی با اجرای برنامه‌های مختلف به فعالیت‌های مذهبی در مدارس می‌پردازند.

بنا به فرموده امام خمینی(ره) محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و دانش‌آموزان با حضور در برنامه‌های مختلف در ایام محرم و صفر در راستای حفظ اسلام در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/63001/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول