اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان:

بانوان باید در تصمیم‌گیری‌های فرهنگی مشارکت داشته باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با اشاره به تاثیرگذاری بانوان در امور فرهنگی جامعه گفت: بانوان باید در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های فرهنگی جامعه مشارکت داشته باشند.

بانوان باید در تصمیم‌گیری‌های فرهنگی مشارکت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آذر آوازه ظهر امروز در جلسه شورای عمومی استان زنجان پرداختن به موضوعاتی مانند آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها را منوط به حفظ روند جمعیتی کشور عنوان کرد و افزود: اگر نتوان روند کاهش جمعیت کشور را متوقف کرد، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها خالی می‌ماند ضمن اینکه پزشکان باید به دنبال بیمار باشند.

وی با اشاره به اینکه زنان 50 درصد جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، ادامه داد: تاثیرگذاری فرهنگی زنان در جامعه به صورت 100 درصد است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان بر لزوم حاضر بودن بانوان در جلساتی مانند شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد و گفت: بانوان فعال در حوزه‌های مختلف باید در جلسات تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در حوزه فرهنگ حاضر باشند.

وی تاکید کرد: بانوان باید در حوزه‌های تصمیم‌گیری برای تنظیم خانواده و همچنین سبک زندگی و تحلیل فرهنگ مشارکت داشته باشند.

آوازه از ابلاغ مصوباتی از طرف دولت برای حمایت از استحکام خانواده‌ها خبر داد و اضافه کرد: این مصوبات اگر اجرا شود می‌توان به عموم جامعه تعمیم داد.

وی مصوبات ابلاغ شده توسط دولت را در حوزه‌های مانند تشویق به ازدواج و فرزندآوری اعلام کرد و گفت: اجرای این مصوبات در دفتر امور بانوان در ارگان‌ها پیگیری می‌شود.

وی از عدم اجرای مصوبات دولت در برخی ارگان‌ها و شرکت‌ها خبر داد و افزود: امور مربوط به خانواده باید به صورت زیربنایی حل شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با اشاره به ممنوع شدن تدریس درس تنظیم خانواده در دانشگاه‌ها به روال گذشته گفت: این موضوع در برخی دانشگاه‌ها رعایت نمی‌شود و مدرسان همان مطالب قبلی را آموزش می‌دهند.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول